TRAVIX psala jsem, že malej prodělal těch testů více a u více psychologů. iq test v rozhodování o přijetí do speciální třídy nehrál roli, byl jen tak mimochodem, když už se testovalo.
s tou indivindi výukou podle zájmu budu muset brzo začít, protože v některých oborech stačím synově poptávce (humanitní obory), ale někde už zdaleka ne (matika, fyzika, chemie, astronomie) - to si nějak zajistím u kolegů na jiných fakultách, ale rozhodně chci, aby byl ve třídě, kde bude co nejmíň dětí.
p.s.
nevíte někdo, jak vysvětlit odpověď na otázku (teď se tím synátor intenzivně zabývá), co se stane s živou a neživou strukturou při dosažení rychlosti světla? prý by měl přestat existovat čas. malej se ptá, jak to vypadá. já to těžko vysvětlím, protože podle mě je čas konstatní jednotka a existuje pořád. i když by se (teoreticky) dosáhlo rychlosti světla a nestárlo, tak si prostě myslím, že když si sednu a vstanu, tak sezení byla minulost, stání současnost a krok bude budoucnost. to je pro mě čas. čili fyzikální čas bude asi něco jiného.
jenže já jsem gympl nestudovala. fakt si to ani nedovedu představit.