SAMO MI TO SKÁČE DO DISKUZE, NEVÍM PROČ...je člen MENSY ČR, loni ve 3.třídě odpoledne během 20 vyuč. hodin s p.učitelkou udělal 5. třídu - matematiku, baví ho počítače, letos už se učí programování, má extrémě dobrou pamět a perfektní logické myšlení, ve škole se šíleně nudil, nikdo ho nevyvolával, prospal dopoledne, děti ho začaly šikanovat, nakonec se to odrazilo na jeho zdrav. stavu, skončil na neurologii v nemocnici...Ted ve 4. třídě je na jediné soukromé škole v Brně,kam se dostane každý rok jen 18 dětí... naštěstí se ve třídě uvolilo během prvních let místo, takže sem mohl nastoupit, 3 roky dohnal během měsíce, na vyzo měl opět samé 1, v matice je i mezi nadanými nejlepší ze třídy...Konečně vidí smysl toho, že chodí do školy, konečně si ve třídě našel kamarády, konečně je štastný a do školy se těší.Z vlastních zkušeností tedy vím, že nadané děti potřebují sobě rovné, o 100% vyšší tempo, než průměrné děti,vyšší nároky, rozšířené učivo, jinak se jim škola znechutí...Přitom právě, tyto děti jsou naše budoucnost...Já jako samoživitelka musím nyní platit za roční vzdělání svého syna 25 000kč, které nemám, jsem nucena si půjčovat...přitom základní vzdělání má být zadarmo...V Brně jsme založili klub rodíčů nadaných dětí-KRND, jednou v měsíci se scházíme, níže je odkaz na naše stránky...