• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JAYBEEHALUCINACE PORPVÉ - jak na to, příprava, dojezd?
    KOHY
    KOHY --- ---
    MORPHLER: Zdroj už vážně nevim, už je to fakt dlouho co sem to studoval. Ted si užívám trip v podobě druhého dětství. Ale porozhlédnu se v digitálních vodách a zkusim k tomu něco najít. Jako mechanismus flashbacku, který sem několikrát zažil, mi to přijde rozumný, ale nejsem ani lékař ani chemik :)
    MORPHLER
    MORPHLER --- ---
    KOHY: akorat kdyz se nad timvice zamyslim, tak je to cele blbost.
    proc si to myslim?:
    - latka se po konzumaci v tele rychle meni- metabolizuje a teprve metabolity se ukladaji do tuku- a ty uz jsou neucinne
    - prubeh intoxikace pri vyplaveni by byl uplne jiny, intofikace (ani puvodni latkou ani metabolity) by nemela vypadat jako jeden ale silny kratky zazitek. (leda u DMT nebo Salvinorinu A)
    - (tohle bude divny argument) pokud to tak je, tak bych cekal ze se s tim setkam drive (prece jen mam taky neco nastudovano)

.. nepamatujes si zdroj?
    KOHY
    KOHY --- ---
    MORPHLER: Někde sem na to narazil při teoretickém studiu, a od té doby snažil dodržovat. Žádný flash sem po té již nepozoroval. Ono se to asi většinou zaspí, protože předpokládam že nejvíc si bere tělo ze zásob v noci.
    MORPHLER
    MORPHLER --- ---
    KOHY: zajimava teorie flashbacku. mohla by vysvetlovat proc je nemam. :)
    KOHY
    KOHY --- ---
    TIP: Měl bych pro tebe jeden TIP ;+) Trip je náročnej podnik nejen pro psýché ale i pro tělo, a dát si vejlet po tejdnu je na hraně a rozhodně bych to nedoporučil. Chce to nějakej čas na rekonvalescenci. Dva dny rozhodně nestačí.

Jinak se samozřejmě při každym veljetu nadopovat vitamínama, at má tělo co spalovat.