Formule E za těch 4 sezony co jezdili se stejnými auty dosáhla velkých pokroků. Poslední závod čtvrté sezony zvládli odjet skoro dvojnásobnou vzdálenost, než poslední závod první sezony.
A nesouhlasím, že tam není technologický vývoj jako v F1, kde se předbíhají o to, kdo bude mít silnější motor.
Je to opačná filozofie. Výkon je omezený (vedlejší efekt je, že jsou všechna auta zhruba stejně rychlá, takže máš těsné závodění, lepší než v F1 kde jsou obrovské rozdíly mezi auty), takže inženýři místo toho řeší efektivitu a úsporu energie. Pro nevzdělané oko to vypadá míň impozantně, protože výsledky jsou "neviditelné" - pořád jedou všichni zhruba stejně rychle; hlavní rozdíl je v tom, kdo zvládne jet větší část závodu naplno a kdo kvůli méně efektivnímu auto musí větší část závodu šetřit. Trochu tu chybí osvěta, ale tenhle efekt holt vždycky bude, protože průměrný jouda není zvědavý na vysvětlení, ale chce vidět, jak to fiští.
Na to, že jezdí na úzkých městských tratí, tam je překvapivě hodně akce. Nebo minimálně mnohem víc, než jsem čekal.