Jinak podle mě by se hodilo, i když je to taková pižlačka, tak trochu větší balanc pro lidi, aby to mělo guard meter jako v Guilty Gearovi.
Ten funguje tak, že čím víc blokujete, tím větší dmg potom dostanete z dalších útoků, ale když dostáváte napřesdržku, tak každej další útok vám dává menší dmg než by dával normálně. (Je to hlavně využitelný na to, že komba by se pak dycky měli dávat od toho nejsilnějšího útoku, aby člověk nejvíc využil tý nejvyšší dmg.)
Jinak já teď chvíli hraju guilty geara a už tomu zas začínám přicházet na chuť, akorát že to teď vypadá že budu pár desítek hodin v training modu a furt dokola trénovat false roman cancel po gunflamu a roman cancelování shoryukenů v rohu, naajs.
(Roman cancel je v ggx2 technika, která sebere 50% tension baru, takže tolik co spešluberattack a jde o to, že se všechny recovery frames zruší a vy můžete okamžitě něco dělat, takže se daj dělat uberdlouhý comba, který můžou dávat větší dmg než ten spešluberattack)