• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KOC256Windows - (Windows 7, 8, 10, 11, ...)
    ARIAEL
    ARIAEL --- ---
    LOVE_DALI: Jen nechapu co tu potom delas - tedy mimo rozdavani chytrackych reci...
    SITH
    SITH --- ---
    KOC256:
    ad druha varianta. To jsem zkousel, avsak problémem bylo že ani na jednom PC nebyla možnost se k nějaké skupině připojit či jí najít. Proto nevím, zda byl problém že jeden je na wifi a druhý na kabelu (jsem laik, sorry) či tím, že někde haproval firewall.

    Pokud je teda domaci skupina reseni, najdu si na youtube video s navodem
    KOC256
    KOC256 --- ---
    SITH:
    muzes do routeru pripojit nejake uloziste (mas tam USB)? Bud tak...

    nebo pak rozchodit tu domaci skupinu. Tam snad stacilo ji na jednom konci zalozit a pak vykopirovat nejaky kod pomoci ktereho se to pak nakonfigurovalo vsude ne?
    SITH
    SITH --- ---
    ahoj, potřebuju poradit a protože jsem laik, popíšu svůj problém dost laicky, abych se neztrapnil že si hraju na něco co nejsem :)

    cíl: chci si na své domácí síti zřídit sdílený disk, kam si uložím např. film a ten si pak přehraju na jakémkoliv zařízení (laptop) v domácnosti.

    OS: W7

    Mám doma wifi router. Z routeru mi vede LAN kabel do PC. Na wifi je pak připojen laptop.
    Jak mám nastavit sdílený disk (adresář, whatever) tak, abych tam měl přístup jak z PC tak z laptopu?

    zkoušel jsem si hrát s homegroup (domácí skupina?) ale nějak jsem to nerozchodil

    díky
    KEL
    KEL --- ---
    HIPISIK: Protoze na to mel Synaptic vic nez pul roku?
    HIPISIK
    HIPISIK --- ---
    LOVE_DALI: no..asi ams pravdu. Priste si rozmyslim nejaky prechod pokud to nebude vse ok...
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    HIPISIK: Protože Windows, protože MS a protože je dneska trend vydávat nedodělaný pazmeky a opravovat za pochodu?
    HIPISIK
    HIPISIK --- ---