MAWERICK: Korporát je za mě většinou totální zlo, také záleží jak kde a na jaké pozici.
Ohledně her, tam jsem snad ještě možná víc nasranější než u OS. Ale nějakou hru jsem konečně i také navrhl a uvedl do chodu. (dotáhnout do konce je to absolutně nejtěžší a tady zatím selhávám, ale je to předně že nejsou finance a to co vzniklo je téměř bez financí.) Taky z počátku na mě mnozí koukali s despektem a posměšky. U OS ten bych si také možná asi ještě troufl navrhnout, ale to je úplně jiný level. A tam bych se soustředil předně na přehlednost a přístupnost ui a nějaké té logiky.
Ale ve výsledku, jak hry tak OS, tak i web prostě za mě jde do kopru. Když zakážu třeba cookies tak se na většinu stránek ani nepodívám. Fakt tak nějak zlatá léta před těmi 15-20 lety.
A třeba u těch her třeba Lariani tohle zkoušeli, ale nedopadlo to úplně dobře.
https://www.metacritic.com/game/pc/beyond-divinity Takže od toho experimentu pak u dalších her upustili. I když možná spíše jen to nevzali za úplně dobrý konec a nechali moc velkou svobodu nebo tu myšlenku úplně nedomysleli.
Většinu developerů a totální většinu developerů na mobily, bych přirovnal třeba jako k jedné společnosti kšeftující s energií.
Se statistikami se bohužel dá strašně moc čarovat a utáhnout to na tu stranu kdo zrovna k čemu potřebuje.
To že se někdo s něčím smíří nebo přizpůsobí není za mě znak spokojenosti. To vlastně je za mě takové, no mohlo to být ještě horší, ale buďme rádi že to je alespoň tak. Jenže to úskalí je v tom že to tak nezůstane a bude se to zhoršovat, než aby se to vylepšovalo. Viz. třeba Youtube a další. Takže nám tu roste mraky shit aplikací pro komunikaci, video a žádná z nich pak není úplně tak dobře použitelná a pak ještě každý preferuje to své, takže najít něco na čem se třeba všichni v týmu shodnou není zrovna jednoduché.
Viz weby ala W10 style - potřebné infromace pokud vůbec na těch stránkách jsou, jsou téměř nedosažitelné získat. To co potřebuji třeba vědět abych odpověděl línému zákazníkovy, který se stejně ptá na píčoviny tak tam kolikrát nenajdu. A když hodím dotaz na jejich rádoby profesional support tak jsou taky v prdeli, protože to v databázi nemají. Tak oni dělají a prodávají produkt a pak ho pod tím označením nejsou schopni ani v té databázi najít?
Nemluvě o jejich šnečím tempu. Odemě zákazník většinou dostal odpověď přes email obratem nebo do 24 hod a ne až x dní. (tedy kromě sobot a nedělí)
A nejhlasitější nemusí být nutně nejnespokojenější, může to být i klasický provokatér co se snaží strhnout dav. Použitý může být pro obě strany.