• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MADIETTAvohoz na dnesek
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    CMLKA: Prosimte nenaskakuj hned :D..Kdyby je zoot pred lety prodaval..tak si je tam rad koupim stejne jako ty jack and jones veci..To ze je ted prodava nejaky about you ktery ma na fcb snad 1000 spatnejch referenci je mi jedno zejo..To je jak kdybys mi rekla ze Holister zacala prodavat zena babise a pak se divila ze si to od ni nehodlam koupit a radsi si pro to zajedu nekam do nemecka/NY..kamkoliv proste..:)
    CMLKA
    CMLKA --- ---
    KOUDY: ?? Tak proč píšeš, že Zoot tyhle značky bohužel neprodává, když si zaletíš do NY a děkujeme, žes nám řekl, kde všude si mohl bejt :).....tvl jo vlastně NYX a Koudy (my bad!!)
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    CMLKA: na about you chciju...Uz jen to ze me a moji holku pozvali na nejakou otviracku kam sme nesli a pak sem videl co tam bylo za lidi...ne dik..Radsi si zaletim po vanocich do NY s prazdnym kufrem..sou tam brutalni vyprodeje vzdycky..Ale treba hollister kosile mam snad 8 let a furt krasne drzej. Tam tu kvalitu celkem drzej imho.
    CMLKA
    CMLKA --- ---
    KOUDY: btw abercrombie a Hollister ma ted zrovna About You
    CYBERKOTLIK
    CYBERKOTLIK --- ---
    JAKE_UP: ja ctu o nekym zootu poprvy v zivote ted tady:))
    MART1NKA
    MART1NKA --- ---
    tak ono sa da ten system urobit komplexnejsi a nevylucovat zakaznikov, ktori napriek tomu, ze vratili dost zbozi, tam aj dost zbozi nakupili a nenasrat tym plosne velku cast klientov. mi pride, ze prave ich najcastejsi koncovy zakaznik su shopaholicky ako Geisha (paron za titul), ktore si porad nieco objednavaju a skusaju a dost toho vracaju. by som im zatlieskala k vybornemu vykonu. ta formula na vypocet je hodna genia. moc tam nenakupujem, pretoze jedny boty sa mi rozpadli asi po tretom noseni. uz ani nebudem teda. anebo koniec jednej firmy.
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    ILLUZE: Ja treba na zootu dost kupoval ruzne svetry nebo tricka pod kosile a vzdycky vsechno v pohode..ale ja proste vim ze mi staci vzit velikost L a sem v pohode...U vas holek je mi jasne ze to bude tezsi se trefit s velikosti, strihem apod. ..Jinak u zootu mas ruzny znacky zejo..Muzes si vybrat svetr od selected za litr a nebo z gantu za ctyrku...Ja na volnej cas treba dost casto nosim bud tu znacku selected, jack and jones a nebo hollister/abercrombie..ale tu tam bohuzel neprodavaj...Nikdy sem tam nemusel nic reklamovat a vsechno co sem si koupil mi vzdycky bylo..Takze pro me to byl vzdycky rychlej a pohodlnej zpusob jak nakoupit nejaky kosile, jednoduchy trika a svetry.
    JAKE_UP
    JAKE_UP --- ---
    MART1NKA: Tak to zcela určitě. Já jen narážel na to, že na takové rozhodnutí nemusí firmě nikdo externí radit.
    MART1NKA
    MART1NKA --- ---
    JAKE_UP: Pokus o omezení vratek zmysel dáva, exekuce je pochybná. Väčšinou sa na to najímajú analytici, ktorí sa chvíľu hrabú v datech a potom prídu s niekoľkými možnými riešeniami z ktorých si zákazník (finančný riaditeľ) vyberie. Neverím, že to nešlo inak než penalizovať klientov na základe ich predošlých objednávok. Že nútia ľudí kúpiť každé tretie atd.
    JAKE_UP
    JAKE_UP --- ---
    MART1NKA: Jestli tím tahem myslíš to omezení vratek, tak nejspíš finanční ředitel.
    MART1NKA
    MART1NKA --- ---
    GEISHA: to bude to samé. oni najímajú customer care až v momente, keď je neskoro. pamätám sa, aký problém bol v nemenovanej firme vydyndať u Nemcov 3 ľudí na Slovensko hneď od začiatku a nie až po čase, keď uvidia, jak sa im to bude predávať. ja som mala argument, že v Česku je treba 6 a je to vlastne rovnaký market/2. maďarka to neurobila, dostala 2 a bol z toho prúser v národnej televízii. je to ľahké posrať. inak zaujímalo by ma, čo za firma poradila Zootu tento ťah.
    CMLKA
    CMLKA --- ---
    GEISHA: Jj to jsem slysela, ja nikdy nic neresila, nakupuju tam porad a problem zadny nemela...
    CMLKA
    CMLKA --- ---
    LUCIASHECK: jo jasny, tak to je moc....jen rikam, ez answear udelal ted nemlich to samy
    MART1NKA
    MART1NKA --- ---
    FLOE: Jee no klasika posraný business development. :) Ja som v jednej nemeckej firme kedysi viedla niečo podobné a vôbec ma to neprekvapuje. Niekto trávil kpu času organizovaním party pre detičky namiesto toho, aby zabezpečil dostatok ľudí v customer care.
    FLOE
    FLOE --- ---
    MART1NKA: Nevim, jestli si to About You neposrali predem. :]
    Průser jménem ABOUT YOU: Skvělá příležitost pro konkurenci | Affilák.cz - Blog o affiliate marketingu a blogování
    https://affilak.cz/...bout-you/?fbclid=IwAR0DgI-DUX4BRZXb__AjbvQLwZkppB3PFk7YT6yE_Cq-OQR9UmWK7xhzn7o
    BLONDYNKA
    BLONDYNKA --- ---
    Zoot je v prdeli už déle, žádná novinka. Co kdyste se aspoň v těch hadrech teda vyfotili? :-)
    NIGHTFURY
    NIGHTFURY --- ---
    FLOE: Přesně, měli od začátku omezit třeba počet kusů, ne že teď budou ublíženě fňukat, že se jim nejednou stalo, že se někdo objednat sto kusů oblečení a pak si to nevyzvedl..
    JAKE_UP
    JAKE_UP --- ---
    Zajímalo by mě, kolik třeba na Zootu nakupuje chlapů. Moje nákupní filozofie je kupovat méně, ale drahých kousků. Takže radši vždycky zajdu do kamenné prodejny.
    MART1NKA
    MART1NKA --- ---
    JAKE_UP: Hlavne, ked sem expandovali iné e-shopy ako Zalando, About You (ktoré ich totálne zvalcuje) a Answear má tiež teraz masívnu reklamu.
    LUCIASHECK
    LUCIASHECK --- ---
    CMLKA: Na druhou stranu tim kompenzovali to, ze proste nemaj kamennej kram, kde si to muzes zkusit. Meli to tak postaveny jako vyhodu pro zakazniky a duvod, proc u nich nakupovat. A ted ti vyhrozujou neprijemnostma a davaj ti nalepku “nezodpovedny”
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam