• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ETHANWorld of Warcraft - PvE, RP, PvP - cesta do středu Země... eee, tedy Azerothu
    World of Warcraft pro lidi, kteří si užívají hru a nepotřebují si nic dokazovat.
    O questech, raidech, PvE a RP a historii světa v této úžasné hře. (bavíme se zde o oficiální hře, free servery mají své vlastní forum)

    Prepatch tuto středu (18.7.)

    BFA vychazi 14.8.

    Antorus minimalistic guide: zde

    Alfa a omega ohledne informaci o hre: http://www.wowhead.com/
    Uzitecny web o classach a tak: http://www.icy-veins.com/wow/

    Pokud by nekdo pokulhaval v AJ tak: https://www.wowfan.cz/

    rozbalit záhlaví
    UNCLE_JIMBO
    UNCLE_JIMBO --- ---
    WRATA: to vážně nevim z čeho by měl fury s 2h víc rage než arms na lvlu 40.. jedinej talent ve fury stromu co generuje rage je Unbridled Wrath, ale ten je dost přeceňovanej i s onehandama a s 2h je uplně marnej (jako že 40% šance na 1 rage point při attacku jednou za 3,5s?).. kombinace Tactical Mastery a Anger Management udělá rozhodně víc (Anger Management generuje 1 rage každý 3s v combatu).. vždyť bez toho nemáš stance dance a nemůžeš udělat třeba charge+WW, nebo intercept z battle stance atd atd.. a sweeping strikes i mortal strike dávají weapon dmg stejně jako WW kterej máš v arms buildu k dispozici taky díky tactical mastery, takže je to na 2h mazec.. Bloodthirst dává pořád stejně bez ohledu na zbraň, ani na něj nemusíš mít zbraň v ruce, takže tam není ten benefit z 2h a je to dobrý s onehandama, který když máš dost hitu (9%+) generujou víc rage..

    ale já bych hrál build co ti víc vyhovuje spíš než co tvrdí guidy.. záleží i jakým způsobem expíš, jaký máš k dispozici zbraně atd..
    WRATA
    WRATA --- ---
    UNCLE_JIMBO: Vsechny guidy rikaji do 40 jet 2h fury protoze mas vic rage
    UNCLE_JIMBO
    UNCLE_JIMBO --- ---
    WOLFGAR: od 30 se hraje 2h protože máš Whirlwind axe a ta je tak OP že není prostor na alternativní buildy.. jinak arms na levlování určitě protože potřebuješ Tactical Mastery, takže je blbost mít na expení prvních 10 talentů v arms a pak začít jinej strom..
    pokud nehraješ orka tak někde kolem 40-45 už se dají sehnat lepší zbraně tak se dá jít i dual, ale když už dual tak určitě fury.. na mortal strike a sweeping strikes + whirlwind AoE chceš jedině co nejpomalejší 2h..
    Reset talentů je zbytečně drahej takže bych expil 2h arms celou dobu, obzvlášť jestli seš na PvP serveru, to ani nic lepšího nevymyslíš..
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    zeptam se mistni healovaci komunity, kolik je tak normalni vytocit overhealu v nejaky end-game instanci, kuprikladu UBRS?
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    WASQ: V IF to nevypada jinak :)
    WASQ
    WASQ --- ---
    ENDER: Flamelash
    ENDER
    ENDER --- ---
    WASQ: golemag?
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    WASQ: Takhle to pamatuju, klasickej Orgrimmar :-)

    WASQ
    WASQ --- ---
    Pár fotek z včerejšího Orgrimaru. Mazec
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    HAVANA: A třeba vědí, že někdy budou potřebovat osm tanku
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    Btw. zrovna aq40 mělo final bosse, kteryho před nerfem nikdo nedal a sou pochybnosti, jestli to vůbec šlo
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    WOLFGAR: Hlavně se tenkrát nevědělo co lidi v naxxxu čeká...teď všichni vedej, že bude potřeba resist gear, že bude potřeba mít zásoby materiálu na t3 atd atd...plus ty lidi obecně maj větší skill a víc informací
    DWAY
    DWAY --- ---
    WOLFGAR: pravda, dneska uz lidem nepada wowko, kdyz se dela "many whelps, handle it" achivko :-D
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    MEDAN: Tak ono nerd no life byl jakykoli top progress, zvlast tehdy, ale AQ tenhle problem nemel, bugy by se tam take nasly, ale zkratka byl ten raid lepe postaveny a vysel v rozumnejsim casovem horizontu. Verim, ze i ted na Classicu bude ten Naxx mnohem vice v pohode stejne jako byl nekde na privatech, duvod proc byl takovy pruser tehdy byl z velke casti ta kombinace nekolika pruserovych faktoru - nedodelanosti, bugu, nedostatku casu ktery zpusobil jeste vetsi tlak na guildy ktery do 2.0 chtely stihnout clear a samozrejme neznalost taktik a obecne nedostatek informaci. Ted to vydaji odbugovane a funkcni, bude na to dost casu, vsude hromady navodu, sofistikovanejsi addony, vykonejsi pocitace, spolehlivehsi internet... Ono i na clearu MC ted na classicu je videt ten dramaticky rozdil oproti vanille a u dalsich raidu to bude stejne.
    MEDAN
    MEDAN --- ---
    WOLFGAR: jasný, chápu. to zní jako docela slušná nerd no-life zábava... :) takže v podstatě to, co se "nestihlo" tenkrát, se dokončí teď v Classic wow. to bude docela zajímavý sledovat.

    já měl možnost jít wotlk naxx v pre-raid gearu a navíc s pre-nerf mechanikama na jednom private serveru (omlouvám se za OT) a to byla celkem zábava. dodržovat taktiky bylo nutné :)
    VODNIK
    VODNIK --- ---
    WOLFGAR: původní Naxx jsem zažil jen během pár zoufalých pokusů na Instructorovi, vzpomínám si že nás tenkrát RL v Mor do kulí nutil farmit nějaké šílené kombinace gearu a skoro nikdo ho neměl. Ten nový jsme progressovali v 10m verzi, bylo hodně znát, že to je určené původně pro 40 lidí, člověk si tam přišel naprosto ztracený. A Horsemeni byli i v nové verzi na 10m celkem peklo :-)
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    MEDAN: : Byl dodelavany narychlo, spousta bossu mela hodne spatny nesmyslny design (8 tanku na 4h a podobne) pri release byl plny bugu a zaroven kvuli zpozdeni release nebylo dost casu od spusteni do TBC takze se guildy pushovaly co nejvic aby stihly clear. K tomu pridej zatim nejvyssi obtiznost obecne spojene s naprostou nutnosti farmeni absurdniho mnozstvi consumables a potrebneho casu na pripravu a progress a ve vysledku mas raid ktery proslul jako guild killer protoze vetsinu hracu nebavil, ale frustroval a tech guild ktere se kvuli Naxu chvilku pred vydanim expanse rozpadlo bylo nemalo. Na Drak'Thulu nikdo Naxx pred vydanim 2.0 neclearnul a celosvetove guild kterym se to podarilo je kolem stovky (puvodne se uvadelo 59 ale casem i dalsi guildy dolozily potvrditelne dukazy o clearu)

    Naxx je jednim z hlavnich duvodu proc se wow dal zacalo ubirat trochu jinym smerem a designeri pochopili, ze misto umeleho navysovani obtiznosti je potreba vytvorit obtiznost ktera bude soucasti samotneho gameplaye. Wotlk Naxx byl docela dobry pokus o salvage toho raidu, samotnym designerum blizzardu prislo lito, ze raid ktery lorove mel byt spickou vanilly zkoncil jako nedodelany, nenavideny, zabugovany a vetsinou hracu skipnuty content a navic se jim recyklovany content v okamziku kdy se nestihal puvodni casovy timeframe dost hodil. I tak dodelali to co puvodne chteli udelat a nestihli a tweaknuli hromadu detailu vcetne obtiznosti. Priznam se prosel jsem si wotlk naxx jen parkrat uz v ICC gearu kde nebyl zadnou velkou vyzvou, ale spis fun runem protoze jsem v dobe release WotlK mel pauzu a idea vratit se kvuli Naxxu me dost desila takze jsem vratil az na 3.3, ale i pres slusne pstd z progresu puvodniho Naxxu se mi docela libil.
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    MEDAN: mozna ze to bylo tak zkurvene tezky ze se to nedalo ani dojit? :)
    MEDAN
    MEDAN --- ---
    WOLFGAR: kvůli čemu ho považuješ za nejhorší? já ho ve Vanille nezažil, ale wotlk verze mě bavila
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    ENDER: Ber to z te lepsi stranky, nemuseli jste se rozpadnout na Naxu. (AQ jsem mel rad i kdyz jsme valili C'thuna do zblbnuti ale vanilla Naxx do ted povazuji za nejhorsi raid co ta hra mela)

    Ja jsem rerollnul warra tak zatim vymyslim nejlepsi zajimavy level build a zatim to vidim na dual wield arms do 40ky nonstop overpower build a pak se uvidi.
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    ENDER: to zni dobre! az na ten zaver teda :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam