• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EMENEMSAudi - podlehate rovnez luxusu 4 kruhu?
    KODAS23
    KODAS23 --- ---
    POPEY: Stručně řečeno A2 je malá drahá Fabie, karoserie co já vim je z ocely. Motor1,4tdi spotřeba 4-4,5l nafty, u Audi bych si představoval asi plnohodnotnější motor než 3válec .)
    POPEY
    POPEY --- ---
    chtel bych se zeptat na zkusenosti s AUDI A2 verze 1.4 Tdi

    v ruznejch recenzich jsem vycetl ze ma hlinikovou karoserii, ktera je naprd na opravovani kdyz se nekde trochu tukne, ze to nejde vyklepat ale musi se menit cely dily a jeste vyrezavat
    + prej je velmi uspornej na provoz tak jestli ho nekdo mate tak kolik basti

    dik
    GRIMMALDI
    GRIMMALDI --- ---
    Čau,budu trošku Fuchsovat,ale narozdíl od TV Shopu todle funguje. :)
    Jelikož máte své miláčky rádi a chcete jim dopřát to nejlepší,tak to sem pošlu.
    Sice na videu není Audi,ale jako ukázka to stačí.
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=96iMj5NSyyY


    Nanoimpregnace vydrží min. 2 roky a u garážovaného auta až 5 let !!!
    Obnoví lesk laku a pak ho i chrání.....ušetří čas,peníze i námahu.
    Auto buď opláchneš vodou,nebo otřeš jen vlhkým hadrem.....žádná myčka!
    Nebudeš potřebovat žádné vosky,či jiné přípravky ať čistící,nebo leštící,jen vodu a max. hadr. (Mušky jednoduše setřeš. )
    Auto odevzdáš a do 24 hodin ho máš zpět,jako nové.....nemusíš se o nic starat.
    Další info :
    http://nanoservice.cz/Auto-moto/
    Cena je za průměrné os. auto včetně skel a disků +/- 4.500,- Kč.
    Částka se může pohnout dolů,či nahoru dle velikosti auta v řádu stokorun.
    Pokud dohodíš kšeft,tak menší provize jistá.
    Velké plus na zimu - nemusíte pracně seškrabávat led/sníh !!!
    PS:
    Koukněte na naše stránky :
    http://nanoservice.cz/
    Vše z nich mohu zařídit,či udělat.
    Doporučuji nanoimpregnaci i na textil,(Na jakýkoli textil - výborné i na čalounění.)vydrží cca 14 vyprání - dle namáhání a stylu praní.
    Stejný efekt,jak na videu s kobercem.
    KUKLIK
    KUKLIK --- ---
    Zdravím, nemáte někdo na prodej dojížděcí kolo na audi A4, 112x5, rozměr vnitřní díry 65 mm??
    Rád koupím, tak kdyžtak do pošta, pls. ;-)
    Díky
    WASONE
    WASONE --- ---
    CESKI: zkus pohledat kontakt na kolegu...na audiklub.cz jsem to samo pověsil taky
    CESKI
    CESKI --- ---
    WASONE: myslím že jsem měl někde kontakt na kolegu v praze....
    jinak je to na dotaz na audiklub.cz a myslím že tě navedou kam potřebuješ
    WASONE
    WASONE --- ---
    CESKI: yeah! on BOSE sound system :) jenom by na mě nemusel mluvt německy :D angličtinu bych zkousnul bez problemu, ale nabizi i češtinu... jenom to chce to instalační navi CD
    CESKI
    CESKI --- ---
    WASONE: AK hraje z beden :)
    WASONE
    WASONE --- ---
    Tentokrát bych rád o něco poprosil já... Nemá někdo z vás navigaci BNS 5.0 s CD? Potřeboval bych jenom pomocí toho CD přehodit jazyk na čestinu. Nejlépe Praha. Díky!

    GULAZ
    GULAZ --- ---
    WASONE: to zni schudne, diky
    KCN2
    KCN2 --- ---
    WASONE: zvuk ? vzdyt tam 4 valce chybi ne ? :)
    WASONE
    WASONE --- ---
    GULAZ: V TT jsem měl 1.8T (164 kw) a teď mam 2.0 TFSI (147 kw). Spotřeba po Praze u obou stejná...9,4 běžně, ale 10,4 mam nejčastěji protože to nešetřim. Na okreskách to umí i kolem 6-7 a dálnice to samé pokud jedeš max 130. Při 160 je to 8,4 a při 180 už jsi zas na těch 9,4 atd. U tohodle motoru máš veškerou spotřebu závislou na pedálu. Umí jezdit úsporně, ale mě to pořád tahne k té sportovní jízdě. Umí dobře zatlačit do sedačky a ma super zvuk.
    GULAZ
    GULAZ --- ---
    KODAS23:
    FDM_NACELNIK: ok, dik za info. jeste zkusim neco pohledat o tech problemech.

    ma nekdo tu 1,8T popr. 2.0T? jak je na tom spotreba?
    a co ten DPF filtr, nejsou s tim problemy? sem slysel, ze nekdo si to nechava schvalne vymontovat...
    KODAS23
    KODAS23 --- ---
    GULAZ: 2,0tdi hlavní problem jsou vstriky a vyvazovaci hridele, spolehlivost jako byla u starsich 1,9tdi tady uz neni. Kazdopadne kdybych si koupil karu s timto motorem hned bych vymenil osicku ve vyvazovacich hridelich co pohani olejove cerpadlo, je temer jistota ze s 200 tkm se co nejdriv protoci a motor je bez mazani, to uz nebude levna oprava :(
    LOJZAK
    LOJZAK --- ---
    HELMUT: tak nam povez co je tam presne za problem.
    Tahle informace saci, pokud chce vedet vic o tomhle problemu, urcite si to vyhleda:)
    FDM_NACELNIK
    FDM_NACELNIK --- ---
    spis co jsem ja slysel u 2,5odchazej vacky jinak mame taky 2,0tdi tech 100 nebo 103kw -2006najeto 210 tkm a furt zatim vse ok ale plnej servis pravidelnej
    WHITERABBIT
    WHITERABBIT --- ---
    GULAZ: u 2.0TDI do rv.2007 praskaly hlavy ... na to bacha
    HELMUT
    HELMUT --- ---
    LOJZAK: "myslim, ze se tam neco sralo" Presne kvuli temhle kydum, nedavam informacim z podobnych for vubec zadnej vyznam. Uvedom si co pises a jakou vypovidaci hodnotu to asi muze mit.
    GULAZ
    GULAZ --- ---
    Nepotrebuju nutne 125kW, ale kdyz bude, tak proc ne.
    Jeste sem koukal, ze za techdle podminek se obejvuje dost 1.8T v benzinu. To by mi taky nevadilo, ale tam se trochu desim spotreby (kor u quattra. Ted mam passata B5 syncro (taky stalej nahon) 1,8 bez turba a pod 10l skoro nejdu.

    v pripade toho dieslu, jak je to s tim filtrem pevnejch castic? Co sem tak slysel, tak s tim maj lidi spis problemy...
    LOJZAK
    LOJZAK --- ---
    Koukas po 125kW? Tam pozor na Siemens vstriky..rok 2005-2008 myslim se tam neco sralo
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam