THERIDANE: Já osobně jsem s ním najel asi 100 tisíc km. Kupoval jsem ho v 50, prodával ve 150. Dodržoval jsem předepsané intervaly servisu, vždy výhradně autorizovaný servis (k tomu ještě dál).
- Olej byl LongLife - interval 30.000 km. Vím, že spousta lidí říká, že je to moc dlouhý interval, ale já s tím problém nikdy neměl. A neznám ani nikoho, kdo by měl.
- Brzdové destičky vydrží zhruba těch 30.000 km, takže spolu s olejem se musí vždy měnit.
- Kolem 90.000 km se měnily svíčky, cenu už si nevybavím.
- Kolem 125.000 km se měnily dva tlumiče. Ačkoliv jde o vzduch, nebylo to tak strašné (tlumič stojí asi 6.000,- s DPH tuším). Ještě se při tomto servisu měnily brzdové kotouče.
- Jediné, co se mimo plán běžné údržby posralo, byla nějaká zadní jednotka topení, stála asi 5.000,-
Obecně nevím co kupuješ a jaké s tím máš plány, ale dost mě překvapily rozdíly v cenách autorizovaných servisů. Začal jsem a dlouho servisoval u Porsche a následně změnil na doporučení na TUKAS. Tytéž servisní úkony byly v TUKASu zpravidla +/- za polovinu. Navíc mají i program pro auta starší než 5 let, u kterých jsou dost významné slevy. Jinak pokud tě zajímá ještě něco dalšího, ptej se.