• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HIJACKERCompany of Heroes -- Nejlepší RTS všech dob
    GIGABITE
    GIGABITE --- ---
    tak samozrejme ze vylepsuju supply, vzdy

    strafing jednou rozsekal z cca 20 vojacku 9, podruhe jednoho z zhruba 10 vojacku a posledni dve pouziti jen rozblikali jednotky..toz konecne to neni takovej 100% zabijak pechoty:)

    a taky sme zkouseli u armora M26 a konecne je to pouzitelny tank - jak na pechotu tak na vozitka, coz je super

    za airborna bych to shrnul tak ze to konecne neni tak lehke jak to bylo..stacilo od par frcek delat airborny, kdyz je potreba tak si shodit supply a 57mm AT a pohoda..kdyz pribihali bloby pechoty tak sup tam strafing a je dokonano a proti blobum airbornu toho zrovna moc nebylo
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    a vyzkousej si strafing run, to je takova tresnicka na dortu az uvidis jak projede strudlu grenadieru kulometna salva primo pod nohama a ani je to neomraci...
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    coze? tak to si bud musel mit lv2 v supply nebo nejakej bug ve hre, jak sem psal predtim , 2 squady rifles + par rifles,mg a M8 a rating sem mel kolem 220 a to sme meli kolem 80-90% mapy. Upgrady v supply do toho nepocitam , to je draha sranda dat za trochu normalni rating 200f
    GIGABITE
    GIGABITE --- ---
    toz sme to s Dreedem otestovali

    a nemyslim si ze airborni jsou sracky a ze maji diky nim US malo zdroju..

    mel jsem 7 squadu techto zabijaku, 3 AT, dve MG a tezba MP byla kolem 250..coz si nemyslim ze je malo
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    m8 je slusna vyhoda, casto dokaze zvratit rovnovahu sil. Sem zvedavej na ten staghound ,doufam ze to bude dal pokladat miny ..toho si cenim na m8 pomalu nejvic .)
    GIGABITE
    GIGABITE --- ---
    jop tak to jo..sem si to hned neuvedomil..

    tak ci onak kdyz ma M8 armor tak vydrzi dve rany coz taky neni problem nejak ukocirovat..
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    ja nemluvim o panzershrecku ale o panzerfaustu, s tim se neda netrefit, jakmile najede obrnenec do radiusu volks tak ma par milisekund couvnout jinak to koupi .) ja nehraju jen za US a GB , tak to vim z vlastnich zkusenosti .) Navic mas AT driv nez US tak neni problem si ho nekde chytre schovat, tolikrat mi kvuli tomu rush s m8 nevysel. Horsi je to s bugama, mortar strili dost pochybne,casto se zasekne a nestrili vubec, hlavne ten obsazenej anglickej za nemce,. MG ted meni okna v baraku behem vteriny, takze dobit osetrovnu s MG na volnym prostranstvi s partou riflemanu uz neni nic jednoduchyho a AT/AA/Flak/howitzer nejdou opravovat, tommies bezej pri retreatu az k zakladne spojence (vetsinou ty nejdal) kdyz je HQ rozbaleny... uz aby byl dalsi patch
    GIGABITE
    GIGABITE --- ---
    to by ji ale musel tak lehce trefit:)

    kdyz dostanu ranu do M8 tak asi nebudu jen tak stat a cekat na dalsi

    a 75munice za panzerschrecka neni zrovna zpocatku levna investice

    radsi to neporovnavej..strany nejsou stejne..nastesti
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    m8 a halftruck jsou urcite vyhoda (i kdyz halftruck maji nemci taky driv , jen ne s flaming stuka) ale wehr to kompenzuje panzerfaustem , 2 rany a je po m8 .)
    GIGABITE
    GIGABITE --- ---
    ale taky ve stejne budove kde je vyroba AT maji US lepsi brmbrm nez Wehr

    M8 toho urcite zvladne vic nez transporter..takze srovnani k nicemu
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    jinak na 1v1 mapach to problem neni, ale prave na tech 8p , tam se ke stuce fakt nedostanes, jedine tetrarchem za commandos .)
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    tak ja nejsem spamer airborne, pouzivam je spolu s dalsima podpurnejma jednotkama, ale snazim se je nasadit co nejdriv aby ziskali rychle veteranstvi. Ze zacatku delam tak 3 squady rifles + jeep a zabiram vetsinu mapy, pozdejc kupuju wsc a MG,snipera,mortar, to je jedna z nevyhod US ,platit za dalsi barak a k tomu bunkry podrazily na 15f a cely se to protahuje. Nez amici ziskaji AT je taky nakladnejsi nez u wehr. (50f supply + 45f car depo do toho si muzes zapocitat dalsich 15f za wsc a pripadne jeden bunkr) . Jedna vec se ale patchem pekne zmenila, uz neni takovej problem s rifles ustrilet MG , je tam vetsi casova rezerva nez dostanou supression a tak se da najit rychle kryt/obejit, ty bitvy jsou ted mnohem lepsi. A novy zvuky sou vesmes taky dobry, jen stuky maji ted takovej robotickej nerealnej zvuk , ten starej byl presne jako z tech valecnejch snimku, nevim co je napadlo to menit
    GIGABITE
    GIGABITE --- ---
    HIJACKER: holt musis vic bojovat o fuel aby protihraci nemohli delat tolik vozitek a veterancy..prece jen stuka bez veterancy nevydrzi zrovna moc, jenom se k ni clovek musi dostat
    HIJACKER: za amiky je to super..maji snipery, maji MG, maji rychle super M8, 57mm AT s pruraznosti, plus kterakoliv doctrina jim da dalsi dobre jednotky a bonusovky - ja si na ne vubec neztezuju.
    GIGABITE
    GIGABITE --- ---
    HIJACKER: ja sem to bral v analogii s potrebou mit AT protoze nemci maji ty super tanky a vozitka

    kazda strana potrebuje fuel, ale nemci vic. Konecne je to po patchi tak ze se tolik nevyplati delat jen airborny a rangery ale musi se to mixovat a nejlepe pouzivat trebas jen jeden nebo dva squady.

    ja kdyz sem hraval za US tak sem vetsinou pouzival vsechny ostatni jednotky nez riflemany, airborny a rangery ve velkem - zpocatku radsi delam mix nez super airborny se kteryma to bylo o dost lehci..samozrejme zalezi na mape, na poctu hracu atd..
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    SALAM: tak to jo, taky se mi nelibi tyhle veci jako simcity, spamy artilerie ,rangers/air,pe grenadiers,knight kross a stuk . Ale tim ze orezou jen jednu stranu to nevyresi, hlavne ty stuky, nemuzu vic taktizovat s podpurnejma jednotkama kdyz vsechno co zustane chvily na miste vypali stuka ktera je ted po patchy jeste vic smrtici (zapalena zeme zabiji vic a vydrzi dyl). Mnohem vetsi balance by hre dali kdyby meli PE sankce za spamy PE, knight kross by ve vetsim poctu byly slabsi (nebo tak neco, vymyslet se da cokoliv) a stuky davali mensi damage US a jejich pop limit by byl vyssi, stejne by se i hodil limit na bunkry anglanu ,to by dalo hre jinej rozmer..
    SALAM
    SALAM --- ---
    HIJACKER: Pozri, ja nikde netvrdim ze ten patch je dokonaly, a ze Axis su komplet OK. Som si vedomy, ze momentalne maju drobet navrch, a takisto ze vsetkym amikom sa to pacit nebude...

    Akurat tvrdim ze som za patch rad, lebo, nakolko ma uz dost prestavalo bavit hrat proti bunker/arty simcity na jednej strane, alebo spamu rangerov/para na druhej. Uberalo to z hry tu strategicku roznorodost, ktora je v COH prave tak vychytana.
    (Ani netvrdim ze hra je teraz balanced, ale som si celkom isty ze je podstatne zabavnejsia bez podobnych kktin)
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    SALAM: a co situace se spamem PE ? Na jedny strane skrouhnou na druhy nechaj. To vidis jen z jedny strany barikady , zkus si to dat nekdy za amiky .)
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    GIGABITE: jenze uz i US potrebujou nutne fuel, bunkr stoji 15f , barraky a wsc taky 15f, supply 50f , car depo 45f , tank depo 90f a k tomu kdzy hrajes za air nebo rangers tak nutne upgrady ze suply (lv1 -50f ,lv2 -150f). U Pe jsou asi nejzakernejsi armored car (porcovacka), ta si ve 2 poradi krasne s airborne i rangers, o riflemanech ani nemluve. Jinak ja sem v coh pod HijackersCompany nebo Airwick , ale za US uz me asi casto hrat lidi neuvidej .)
    SALAM
    SALAM --- ---
    HIJACKER: prave o situacii pred patchom som hovoril.

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam