CHARVYBURGER: pěkné, čisté, v jednotném vizuálním stylu bude jistě fungovat dobře. Osobně bych sice trochu výhrady ke zvolenému fontu, ale vem to čert. Je vidět, že veřejná soutěz s odbornou komisí je dobrá cesta ke kvalitní značce.
DAN_F:
1. s tím souhlasím
2. co se barev týče, je mnoho firem (a nemyslím tím autoopravnu Pepana Vomáčky) používajících 5 (i více) barev v logotypu a není s tím nejmenší problém. Tedy obava myslím lichá.
3. zde myslím vše právě naopak. Všimni si například, že protánutí spodní linky i osy diagonály kříže (z horního levého do spodního pravého rohu) protíná rohy litery K. Slečna nad kompozicí očividně přemýšlela. Co se užití na hlavičkových papírech týče, nevidím v tom nejmenší problém. Ba právě naopak se s tím myslím bude pracovat parádně. :)
Jinak já v tom vidím takové pěkné maloměstské náměstí s barevnými baráčky okolo. Ale i kdyby ne – logo nemusí vždy nutně přenášet myšlenku. Viz např. japonskou poválečnou školu (Nagai, Kamekura, Jamašita, ...).
JOBLO_: jen tak mimochodem srovnávat logo Kuřimi s logem Knight Frank je asi tak jako srovnávat Baskerville s Didotem. Podobnost je, ale totožnost určitě ne. Ačkoliv obě značky používají stejný princip, u Knight Frank je dominantní čtverec jakožto základní kompoziční rámec, u Kuřimi je to kříž do X.
A i kdyby – téměř ke každé (sebekvalitnější) značce se dá najít mnoho podobných či přímo stejných. Vem si, kolik je na světě značek a kolik grafických designéru a jak „omezené“ jsou v totmo směru prostředky grafického designu, zvláště mají-li splňovat předpoklady jako snadnou zapamatovatelnost a co nejširší možné užití. To je asi jako kdyby měly být všechny hudební skladby světa omezeny pouze na melodii o třeba 30 tónech. Mezi těmi„poslouchatelnějšími“ bys jistě našel podobností až hanba.
Pokud se na jedinou podobnost značky Kuřimi přišlo (zatím) jen s australskou realitkou, může autorka spíše hovořit o štěští. :)