• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    STRATILSOMSACORPORATE DESIGN ll mam logo co s nim


    ODBORNA zamerana na Corporate design, ako jednej zo sucasti Corporate identity. Hlavne, skusenosti pri tvorbe a navrhu...na co sme zabudli (,,ten odlesk, fakt v jednej farbe nevytlacime,,)... zdroje... skusenosti. Logom to nekonci.

    http://www.identityworks.com/default.htm
    http://www.logodesignlove.com/best-logo-design-resources
    http://www.logoorange.com/
    http://www.logolounge.com/default.asp
    http://www.wolda.org/
    http://logopond.com/
    http://www.underconsideration.com/brandnew/
    http://users.ncrvnet.nl/mstol/56.html
    http://38one.com/logolog
    http://logofaves.com
    http://identitydesigned.com
    rozbalit záhlaví
    BINARY_PARANOIC
    BINARY_PARANOIC --- ---
    CHARVYBURGER: pěkné, čisté, v jednotném vizuálním stylu bude jistě fungovat dobře. Osobně bych sice trochu výhrady ke zvolenému fontu, ale vem to čert. Je vidět, že veřejná soutěz s odbornou komisí je dobrá cesta ke kvalitní značce.


    DAN_F:
    1. s tím souhlasím
    2. co se barev týče, je mnoho firem (a nemyslím tím autoopravnu Pepana Vomáčky) používajících 5 (i více) barev v logotypu a není s tím nejmenší problém. Tedy obava myslím lichá.
    3. zde myslím vše právě naopak. Všimni si například, že protánutí spodní linky i osy diagonály kříže (z horního levého do spodního pravého rohu) protíná rohy litery K. Slečna nad kompozicí očividně přemýšlela. Co se užití na hlavičkových papírech týče, nevidím v tom nejmenší problém. Ba právě naopak se s tím myslím bude pracovat parádně. :)

    Jinak já v tom vidím takové pěkné maloměstské náměstí s barevnými baráčky okolo. Ale i kdyby ne – logo nemusí vždy nutně přenášet myšlenku. Viz např. japonskou poválečnou školu (Nagai, Kamekura, Jamašita, ...).

    JOBLO_: jen tak mimochodem srovnávat logo Kuřimi s logem Knight Frank je asi tak jako srovnávat Baskerville s Didotem. Podobnost je, ale totožnost určitě ne. Ačkoliv obě značky používají stejný princip, u Knight Frank je dominantní čtverec jakožto základní kompoziční rámec, u Kuřimi je to kříž do X.

    A i kdyby – téměř ke každé (sebekvalitnější) značce se dá najít mnoho podobných či přímo stejných. Vem si, kolik je na světě značek a kolik grafických designéru a jak „omezené“ jsou v totmo směru prostředky grafického designu, zvláště mají-li splňovat předpoklady jako snadnou zapamatovatelnost a co nejširší možné užití. To je asi jako kdyby měly být všechny hudební skladby světa omezeny pouze na melodii o třeba 30 tónech. Mezi těmi„poslouchatelnějšími“ bys jistě našel podobností až hanba.
    Pokud se na jedinou podobnost značky Kuřimi přišlo (zatím) jen s australskou realitkou, může autorka spíše hovořit o štěští. :)
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    JOBLO_: Jo, ale ta podobnost s něčím jiným je u těch jednoduchých tvarů docela předpokládatelná. Jinak to náměstí s domy by to možná evokovalo spíš kdyby to bylo o 45° otočený.


    GEEK: Explikace docela standart – když podstata toho loga neni jednoznačná a přirozená (nebo když to logo neni samo o sobě dostatečně silný vizuální prvek) vždycky se na to naroubuje co možná nejvíc obecných vysvětlení, aby si autor v první řadě sám před sebou obhájil banalitu toho loga a v druhý řadě aby oblbnul klienta. Svádí to k tomu.
    JOBLO_
    JOBLO_ --- ---
    DAN_F: ze stranek fontu

    Logotyp se sestává ze čtyř šipek, které jsou komponovány do tvaru křížku či čtverce s trojúhelníkovými výseky stran. Šipky jdoucí ze středu do čtyř stran poukazují na neustálý rozvoj města a současně naznačují křižovatku a rozcestník odkazující k turismu, dopravnímu napojení a okolní přírodě, která je zastoupená zelenou barvou. Zároveň v sobě tyto šipky obsahují i stylizovaný tvar domů, které vytvářejí v celkovém tvaru zjednodušený obraz náměstí – města – centra.

    a jenom tak mimochodem :D
    http://www.knightfrank.com.au/en
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    KAROLINA182: Vzhledem k částce (30 za logo + 70 za manuál) je výsledek právěže celkem odpovídající. Poslat můžeš sem, rádi se podíváme.


    ELECTRICFRET: Spíš starej produkt Microsoftu, Office 3.1 třeba :)

    Co neni jasný mně je:

    1. Typo – nevýrazný a zároveň hrozně těžkopádný a brutální (ví někdo co to je?)

    2. Barvy – Pětibarevný logo už je řek bych sakra luxus. Jasně, může se vyřešit CMYKem, ale pak to vypadá jak to vypadá – červená je nějaká narůžovělá sračka, zelená je hnusná a celý to působí tak nějak vybledle, což je většinou deviza CMYKu.

    3. Umístění značky vůči logotypu – S timhle pracovat bude hádám docela peklo. Vytváří to podivnou nevyváženou kompozici, ve který se bude blbě zarovnávat na na logotyp, tak na značku (jsem zvědavej na hl. papíry a vizitky)

    Zajímala by mě nějaká explikace a jak autorka k tomu výsledku došla. Nemůžu se chytit žádný nosný myšlenky, vidim jen banální značku aplikovatelnou pro cokoliv.


    CHARVYBURGER: Tak jako tak je to o kus čistší a vizuálně snesitelnější než to tvoje, ale určitě nic, na co bys měl v budoucnu mířit :)
    STRATILSOMSA
    STRATILSOMSA --- ---
    su tam tvary ktore sa daju rozbit styri farby s tym sa da pracovat dalej... napad takto samostatne ziadny
    KAROLINA182
    KAROLINA182 --- ---
    Čekala jsem bombu, vzhledem k částce (30 za logo + 70 za manuál). Asi jsem to nakonec měla poslat..
    PAN_CAU
    PAN_CAU --- ---
    tohle je sila. tohle predci snad uz jenom koprivnice, jinak to nema konkurenci mezi cancy. ach jo.
    GATSUNGA
    GATSUNGA --- ---
    CHARVYBURGER: ty voe ... no ...

    jeste ze sem od toho moc neocekaval
    ELECTRICFRET
    ELECTRICFRET --- ---
    CHARVYBURGER: nějakej novej produkt microsoftu?

    DAN_F
    DAN_F --- ---
    STRATILSOMSA: Až na tu Vasareliho parafrázi mě to nijak zvlášť nebere.
    STRATILSOMSA
    STRATILSOMSA --- ---
    http://saffron-consultants.com/featured-work/litro/

    v prezentacii je to pekne nablyskane v reali to podla mna az tak fungovat nebude
    MARG
    MARG --- ---
    tywoe smutnej pribeh tohle:D a trsatko je podle me furt trsatkem:D
    ALOPEX_LAGOPUS
    ALOPEX_LAGOPUS --- ---
    CHARVYBURGER: .... a produkujou sračky jak na běžícím pásu
    CHARVYBURGER
    CHARVYBURGER --- ---
    BINARY_PARANOIC: to bezesporu byly, ale ja bych tam uz zitra nebyl, protoze by me a) vyhodili, b) zabili kolegove, c) zabili kolegove a pak vyhodili... =)) Protoze jsem zvykly premyslet o grafice v radech minut, je ten prechod na hodiny a dny trochu kostrbatej. Pravidlo "hlavne aby to bylo - udelej to jakkoli" se na takovyhle veci neda pouzit.
    GEEK
    GEEK --- ---
    DANNIEL
    DANNIEL --- ---
    GEEK: nikdy nevis :-)
    http://www.krapac.cz/show/denicek/#
    kamarad co mel na vylete problem s fotakem si tak aspon vyresil dokumentaci
    BINARY_PARANOIC
    BINARY_PARANOIC --- ---
    CHARVYBURGER: ale třeba by byly ty grafiky lepší... ;)
    CHARVYBURGER
    CHARVYBURGER --- ---
    BINARY_PARANOIC: Diky za konkretni kritiku, to je neco od ceho se muzu odpichnout.

    Osobne bych kresbu nevidel jako nutnost. Na jednu stranu je to pozustatek z minulosti, protoze se to vzdy tak delalo. Je otazka jestli je to nutnost nebo ne. Nekoho napadaji nove moznosti na papire a nekoho proste na monitoru. Nazor ze bez kresby clovek nemuze byt grafikem mi prijde prehnany. Jsou graficke profese, kde to bez ni proste nejde - chtel bych videt jak nekdo maze na pocitaci storyboard. Ale take jsou takove, kde se to bez ni obejde. Kdybych si ja mel, kazdy den malovat kazdou grafiku, kterou udelam, tak bych to nestihl ani za tyden...
    GEEK
    GEEK --- ---
    ALOPEX_LAGOPUS: to kazdopadne;)
    ALOPEX_LAGOPUS
    ALOPEX_LAGOPUS --- ---
    GEEK: z biologickeho hlediska si aspon posílil hustotu neuronovych sítí,
    GEEK
    GEEK --- ---
    DANNIEL: vsak i na prijimacky na fotografii, ktery jsem delal, je figuralni kresba. a doted mi to bylo k nicemu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam