WITTGENSTEIN:
BUNDA: já z toho všeho mám zkrátka pocit, že mbanka implementací ne zcela do důsledku domyšlené služby - a od toho tam snad mají odborníky, aby domýšleli, ne? - udělala, nazvěme to tak, "chybu" a tu řeší blbě - nebo "nepříliš šťastně", abychom byli manažersky korektní (namísto "zrušení hromadné autorizace" anebo zpoplatnění příkazů nad rozumný počet anebo níže zmiňované vyhození/rozlúčka/úprava megalomanů s miliony příkazů atd.)
a co mě sere ještě víc* než poplatek 3 kč, mnohem víc, to jsou ty debilní PR, hovadská vyjádření, reklamy uživatelem mbank sama na sebe atd. - takže vymýšleče PR strategie a komunikace s veřejností bych kopnul do zadku víc než vymýšleče strategií. protože fakt nemám rád, když ze mě někdo dělá blbce. viz "chovají se už jak paroubek k voličům" - prostě jako k volům.
*samozřejmě, postupná ztráta té "jedinečnosti" a původních slibů taky nepotěší