• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    MUNIN
    MUNIN --- ---
    Soud klepl mBank přes prsty za levárny s kartami

    http://aktualne.centrum.cz/finance/penize/clanek.phtml?id=671012

    část obchodních podmínek mBank je pro nesoulad se zákonem neplatná.
    NELDE
    NELDE --- ---
    Mimochodem, dneska je k těm službám užasný Dilbert (-;
    NELDE
    NELDE --- ---
    BUNDA: Já myslím, že to je stejné napříč bankovním spektrem. Nestandardní věci jsou závislé na kreativitě a ochotě. Narazil jsem na totéž v ČSOB. Jedna paní neochotná, nejde to, protože to neumí/nebyla vyškolená. Druhá našla formulář, prostudovala si ho a riskla, že se to vrátí z centrály. Podobné v BNP před lety - není možné založit konto protože jsem spadal pod dvě hodnoty v číselníku najednou. Na jiné pobočce se to udělalo papírově, úředník to vzal v pohodě a bylo to.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    NELDE: systémové procesy a řešení musí počítat i s nešikovnými zaměstnanci, klienty. V mBank je cokoliv nestandardního prakticky neřešitelný problém. A proto poplatky.
    NELDE
    NELDE --- ---
    BUNDA: Byl jsem svědkem detailů procesu - každá žádost obsahuje detaily a ty se porovnávají s registry. Šikovný zaměstnanec to umí vyřešit (-;
    Na to jak dlouho mBank působí na českém trhu, má celou řadu věcí stále v plenkách.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    NIGHTHUNTER: mBank klasika :-) Když se ozveš tak tě odkáží na registry a když vynaložíš čas a peníze a zjistíš, že registry ok nasereš se po druhé :-) pak zajdeš do jiné banky a s KK, půjčkou či hypo nemáš problém a začneš chápat současné mBank trable.
    YURD4
    YURD4 --- ---
    NIGHTHUNTER: pak sem napis sve zkusenosti s FIO, jestli muzu poprosit.
    NELDE
    NELDE --- ---
    NIGHTHUNTER: Já na první kreditku od mBank také čekal, ale to bylo moje rozhodutí jít do produktu, který nebyl vyzkoušen (pani to dělala poprvé a nikdo nic neznal, bylo to před oficiálním vypuštěním), podruhé vše v pohodě. Takže pokud chcete, dohodím vám svého "osobního bankéře" v mBank (jeden z důvodů proč zůstávám). Kdysi dávno mi ho dohodil Adamm.
    NIGHTHUNTER
    NIGHTHUNTER --- ---
    Tak jsem teď dostal odpověď (neděle večer, po 20h?), že moje žádost o předschválenou půjčku byla bohužel zamítnuta z interních důvodů banky. Jsem si teda původně myslel, že předschválená znamená, že už se nebude dále schvalovat, ale byl jsem vyveden z omylu - nicméně nejsem sám, na fóru mBank je to popisováno jako častý případ.

    Minulý týden jsem dostal mail, že můžu požádat o předschválenou půjčku ve výši 60.000,- Kč, vyplnil jsem si tedy žádost po internetu, další den strávil hodinu a půl na pobočce (v žádosti nešlo změnit číslo OP, který mám už rok nový, ale paní na pobočce to také moc nešlo, hroutil se jí počítač - prohlížeč přestal odpovídat, 2x restartovala počítač, nešla přidat další žádost, když předchozí nebyla ještě vyřízena, nakonec mi založila další eMax se správným číslem OP, aby ho nějak dostala do systému, ale žádost jsem tam vyplňoval navíc ještě 3x...), takže moje celkové zklamání z vývoje mBank a zaměstnanců na pobočkách bohužel trvá (na pobočce jsem byl už podruhé - poprvé kvůli žádosti o kreditní kartu, kde se to také ne zcela mojí vinou komplikovalo až na 35 minut).

    Založil jsem si tedy účet u FIO a doufám, že poznám něco lepšího, zatím jsem od založení příjemně překvapen ;-).
    NELDE
    NELDE --- ---
    MRTVY_KENNY: A na vybraném trhu (-;
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    SEOMAN: hm, pritom obvykle se to dela takto:
    Když si nás porovnáte s konkurencí, zjistíte, že jsme zůstali nejvýhodnější na trhu.*

    * u vybranych produktu za urcitych podminek
    NELDE
    NELDE --- ---
    JUANITA: Pokud je to jisté (což nemusí být vždy - nevíš, co všechno je na cestě), tak bych tipoval routovací tabulky. Zkusil bych jiný počítač, případně jinak připojený. Případně se zkus podívat na securitu ve vlasním počítači, jestli tam nemáš nějaký blok.
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    NELDE: nema vliv...
    NELDE
    NELDE --- ---
    JUANITA: firewall?
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    ADAMM: tak jsem to zrejme skutecne jen ja; nejde mi nic z domeny mbank, napr. ani slovenska homepage. zkousel jsem bypassovat antivir (eset), beze zmeny. nevite, co s tim?
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    ADAMM: divny! vcera po pulnoci mi prestaly fungovat.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    JUANITA: všechno jede normálně... teda aspoň u mně.
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    taky vam nebezi mbankovnictvi (a stranky mbank jako takovy for that matter)?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    WITTGENSTEIN: myslím, že ne. předpokládám, že v týdnu se to objeví. jestli to je co k čemu - to se neodvažuju soudit :)
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    WITTGENSTEIN: ano klasické marketinkové žvásty. MBank již dávno není jiná.

    Otázka: Nezdá se vám neseriózní, že na webových stránkách stále inzerujete "osobní účet zcela zdarma", když zjevně víte, že za měsíc a půl to již nebude pravda? A chlubit se cenou z ankety Zlatá koruna za již neexistující produkt, není to tak trochu ubohé?

    Jan Horák, mBank: Ne, mKonto zůstává dále bez poplatku.


    :-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam