• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    mBank: http://www.mbank.cz/ - Internetové bankovnictví: https://online.mbank.cz/

    Pokud máte konkrétní problémy, které potřebujete řešit, můžete se obrátit na správce klubu (nyx pošta; id: ADAMM), který byl zaměstnancem a nějaký ten kontakt tam ještě má.

    Co je mBank: česká organizační složka polské banky mBank vlastněné ze 70% německou Commerzbank (2. největší banka v Německu). mBank vznikla v Polsku v roce 2001, v ČR od listopadu 2007.

    rozbalit záhlaví
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    KOC256: asi tak. zvlášť je-li v celé situaci zaangažovaná instituce jako Česká pošta.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    PIZI:
    ano taky by me to neuspokojilo a notne nasralo kor pokud tuto sluzbu vyuzivam ale ruku na srdce ze jedna vlastovka jaro nedela...
    PIZI
    PIZI --- ---
    KOC256: Pokud nedostanu kartu je mi uplne sumak kolik miliard jinych ji dostalo. Ty miliardy nijak neresi muj problem.
    KOC256
    KOC256 --- ---

    Dostal/a jsi u mBank svoji novou kartu včas?

    59 hlasy od 59 respondentů

      KOC256
      KOC256 --- ---
      YNZA:
      ja tim myslel ze mi pripadas (sorry pokud se mylim) ze jsi jeden z ted radoby nastvanych hlasu jen protoze vidis jak se vsichni rozcilujou nad zmenami ktere se opravdu temer nikoho nedotykaji... a pak takovou ojedinelou vec rozmaznes a mozna i zbytecne protoze dalsich X lidi potvrzuje ze kartu dostalo v cas...
      YNZA
      YNZA --- ---
      KOC256: no to je jedno, ja ty prachy proste prevedu jinam abych je mohl pouzivat a je. banky co si myslej ze klienti existuji kvuli nim me nebavi
      SINEAD
      SINEAD --- ---
      SONA1: To by mě teda i zajímalo, jak to dopadlo...pač v tomto směru nevěřím, že by klient neměl dovolání.
      I když je pravda, že drzost některých megalomanských institucí v ČR je do nebe volající (např. outu).
      KOC256
      KOC256 --- ---
      YNZA:
      asi patris mezi mensinu. co stiham sledovat jsi prvni komu nedosla...
      YNZA
      YNZA --- ---
      ztra mi prestava platit karta od mbank, novou stale nemam :)
      prava polska zrucnost (jak sem ze zacatku syckoval) se ted projevila naplno
      KY_109
      KY_109 --- ---
      PAPADA: Ano. A pokud jsem to pochopil dobre, pote co znovu splnis podminky musis jeste pozadat o reaktivaci toho proma. Neni to automaticky v zavislosti na Tvych transakcich.
      PAPADA
      PAPADA --- ---
      "eMAX Plus s výhodným úročením" pouze tehdy, kdyz mesicne zaplatim kartou vic jak 4 tis. jenze takovy objem plateb nemam kazdy mesic. tzn. ze kdyz v jednom mesici nepoplatim 4 tis, ten mesic se mi zuroci starou sazbou?
      SONA1
      SONA1 --- ---
      Díky, poptám se, předám.
      MUNIN
      MUNIN --- ---
      SONA1: Podobné problémy nemá smysl řešit v diskusních fórech ani nekonečnými dohady s bankou. Je třeba to písemně reklamovat a výslovně uvést, že šlo o neautorizovanou transakci. Banka musí (ze zákona, není to její dobrá vůle) do vyřízení reklamace uvést účet do původního stavu. Je-li nakonec reklamace zamítnuta a zákazník nesouhlasí, je třeba obatem podat podnět finančnímu arbitrovi ČR: http://www.finarbitr.cz (Nebo rovnou žalobu, ale pro většinu případů je arbitráž pro drobného klienta lepší.)
      ADAMM
      ADAMM --- ---
      VANEK: kontakt na Měšec mám - a je to velmi jednoduché. stačí napsat Dalichovi (Dalibor Chvátal), reaguje normálně na maily poslané na dalibor.chvatal@mesec.cz - ale jemu zrovna věřím, že než to "rozmázne", tak zkontaktuje druhou stranu. imho je to jeden z velmi velmi mála lidí, kteří jsou opravdu profíci a vyznají se a zároveň se nechovají jako nějaká primadona.
      ADAMM
      ADAMM --- ---
      SONA1: osobně tomu nevěřím, že by to bylo až tak jednoduché - pokud se stejná položka (přesně stejná) opakuje několikrát, tak jsem byl i u toho, že banka kontaktovala zákazníka a řešila to s ním. takže je-li zájem, rád předám celou záležitost svým bývalým kolegům, co mají na starosti reklamace. jinak to pro mě je informace "jedna paní povídala".
      SONA1
      SONA1 --- ---
      VANEK: Tak ona je to pořád jen zprostředkovaná informace, ale taky s mužem v zahraničí kartou mBank platíme (zatím bez problémů, je třeba říct) a dost nerada bych dopadla podobně.
      VANEK
      VANEK --- ---
      SONA1: To bych rozmáznul na Měšci, nemá tu někdo kontakt? ;-)
      YNZA
      YNZA --- ---
      ADAMM: poslednich 30 let ne
      SONA1
      SONA1 --- ---
      Jen takové upozornění do pléna - známé se v poslední době u mBank násobily platby u obchodníků v zahraničí - tytéž položky jí byly z účtu odečteny třeba dvakrát, ale i pětkrát za sebou. Ve dvou státech v Evropě a i v USA. Když se to pokoušela u banky reklamovat, bylo jí sděleno, že na platby, které chce reklamovat, musí mít doklad. (Ano, měla doklad na tu jednu, ne na ty další, která byla zopakováním té předchozí a které hodlala napadnout). Pozoruhodná logika. Peníze zpět nedostane a mění banku.

      Překvapuje mě to, pokud mám na kontě tutéž částku několikrát za sebou, tak to proboha přece vypadá podezřele, ne? A doklad na platbu, kterou jsem neprovedla? What?

      No, jak jsem koupila, tak prodávám, ale nestačím se divit.
      MRTVY_KENNY
      MRTVY_KENNY --- ---
      :) tohle by melo jit do zahlavi proste :) [ KAREN @ mBank ]
      LUDWIG_
      LUDWIG_ --- ---
      KY_109: jsem podobne zmatenej - pri ty aktivaci to napise, ze bude platna do 24 hodin... druhy den jsem tam ale porad mel zadost, tak jsem ji vyplnil znova a prislo mi, ze nebyla schvalena, ze uz jsem jednu zadost vyplnil... no a dalsi den mi prislo, ze moje zadost byla schvalena. proto jsem tu sibenicne napsal tohle [ LUDWIG_ @ mBank ]
      Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam