ADAMM: děkuji, pošta...
já na tom kontokorentu nejsem závislá, prostě jsem tak byla zvyklá dříve, není nutný - a kdybych tušila, co bude následovat, vůbec bych se do toho nepouštěla
jsem naštvaná už i kvůli tomu novému inet bankingu, je to fakt teď o pusu - prostě platby budu zadávat nadále v tom starém systému
a fakt obdivuji vás, kdo tam pracujete - s kýmkoliv od vás jednám, všichni jsou strašně příjemní a vstřícní, musí to být neuvěřitelný záběr na nervy
obzvlášť pro ty paní na Kotvě - ta přehlušující hudba je doslova ubíjí, do toho nám tam už párkrát "asistovali" porůznu "unavení" lidé, co se tam posadí hned vedle na schody
ani jedné se nepodařilo mne "načíst" napoprvé, nesčetněkrát jim ten systém padl, pak to "vtipné" hádání mého rodného čísla... věřím, že si musí od klientů vyslechnout své...
a já už se dneska neudržela a také jsem nebyla zrovna nejpříjemnější na operátora, když mi na rovinu řekl, že si není jistý, že mé reklamace ad. viz níže, padnou na úrodnou půdu...