Oni si snad dělají z lidí srandu... tohle nemůžou myslet vážně v návaznosti na
ILLUZE: Vážená paní xxx,
kolonky variabilní a specifický symbol se Vám zobrazují s nulami, protože platbu zadáváte přes kontakt v adresáři, kde tyto údaje nemáte uložené. Pokud vymažete dané nuly, zobrazí se Vám název dané kolonky.
V případě, že jste si žádala o povolené přečerpání, musela Vám na e-mail přijít zpráva s číslem dané žádosti, které bysme pro ověření v tuto chvíli potřebovali. Zašlete nám prosím číslo Vaší žádosti a můžeme ji ověřit.
Ohledně daného načítání Supermarketu pouze doporučím vyzkoušet jiný internetový prohlížeč nebo aktualizovat stávající. Všechny kolonky v novém bankovnictví fungují a pokud se Vám dlouze načítá, není to způsobeno naším systémem. Ostatní klienti tuto chybu nehlásili.
Žádost o změnu údajů se nyní vyplňuje prostřednictvím internetového bankovnictví nebo telefonicky na mLince, kdy můžete vyplněnou žádost následně odeslat poštou na centrálu a nebo odevzdat na pobočce. V případě jakýkoliv dalších komplikací prosím kontaktujte naši mLinku telefonicky, jelikož prostřednictvím e-mailu nemáme přístup do systému a nemůžeme Váš účet a Vaše nastavení ověřit.
V případě jakýchkoliv otázek nebo nejasností nás, prosím, kontaktujte.
Veronika Buchbauerova
mLinka