• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    mBank: http://www.mbank.cz/ - Internetové bankovnictví: https://online.mbank.cz/

    Pokud máte konkrétní problémy, které potřebujete řešit, můžete se obrátit na správce klubu (nyx pošta; id: ADAMM), který byl zaměstnancem a nějaký ten kontakt tam ještě má.

    Co je mBank: česká organizační složka polské banky mBank vlastněné ze 70% německou Commerzbank (2. největší banka v Německu). mBank vznikla v Polsku v roce 2001, v ČR od listopadu 2007.

    rozbalit záhlaví
    KOC256
    KOC256 --- ---
    NYX:
    ale klikat muzes jen v jednom ne?
    NYX
    NYX --- ---
    KOC256: ne. ted jsem to zkusil.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    NYX:
    to omezuje i stare IB ne? :)
    NYX
    NYX --- ---
    KOC256: Taky jsem prenastavoval...aktivovat jsem nehledal, plan byl otevrit si starou platbu v novem tabu a nastavit podle toho novy trvalak...a co se nedozvim? "Ups více než jedna záložka" a jsem poslan do haje.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Dále jsem si přenastavoval trvalák pro další rok na platbu záloh. Starý je již neaktivní a nikde není možnost "změnit". Tak mklikám na aktivovat což se chová jako změnit (wtf). Nastavím kliknu na uložit a následně v přehledu trvalých plateb vidím, že starý neaktivní příkaz zůstal a jen se mi založilo další nový.

    No nevím... přijde mi že to má pořád hodně dětské nemoci :(
    KOC256
    KOC256 --- ---
    povedla se mi zajímavá věc... v novém IB.

    Platím daně FÚ VZP, OSSZ a vyklikávám jednotlivé příkazy. U jednoho zkusím přidat platbu do košíku. Okno probliklo ale nic se nestalo (nic jsem neviděl). Tak prdím na to a klikám na odeslat. Potvrdím kódem a raději zkontroluji košík. Tam to je taky (asi to "nic se nestalo" neplatí a jen jsem si nevšiml nějaké hlášky). Tedy mažu z košíku. Následně se divím, že ta platba již není ani v plánovaných platbách - prostě zmizela.

    Tak já nevím... :)

    Jinak pozitivum je to vyhledávání příjemců. Bylo fakt příjemné jen zadat "VZP", "FÚ" či "ČSSZ". Jen škoda že FU pro něho není ve fulltextu to samé jako FÚ.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    ILLUZE: ano právě jsem se přihlásil.
    ILLUZE
    ILLUZE --- ---
    Ehm... funguje vám někomu dnes původní mBank přihlášení?
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    .. i kdyz korektnejsi by asi bylo to tlacitko zobrazit disablovane, ale to je detail..
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    PABLLO: jo, diky. ja jsem se dostal do takove exoticke situace, kdy jsem v jednom okne byl prihlaseny a v druhem jsem si zablokoval pristup. v tom prvnim me to sice nevykoplo, ale chybelo tam to tlacitko na zmenu hesla. (imho korektni chovani).
    JENDAVB
    JENDAVB --- ---
    JENDAVB: nejaka prezentace ohledne "uspechach" noveho bankovnictvi ....
    JENDAVB
    JENDAVB --- ---
    PABLLO
    PABLLO --- ---
    MRTVY_KENNY: v panelu nastaveni (ozubene kolecko po prihlaseni po tvym jmenem) a pak ikona "pristup do banky". mozna za to i ziskas odnak! :)
    MORTAELTH
    MORTAELTH --- ---
    asi tady budu vyjímka, ale mě se to nové bankovnictví líbí. Především přehled v historii, automatické "bucketování" plateb atp. A přijde mi to i dostatečně přehledné.

    Ano, některé věci nepoužívám - facebook nebo tu přiblblou hru - ale nikdo mě nenutí a ta hra jde vypnout.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    VXP: to je teda věc názoru, já si třeba dovolím nesouhlasit ;)
    VXP
    VXP --- ---
    PTAH: FIO ma naprosto nejlepsi IB na ceskem trhu... sice vypada jako ovladani jaderneho reaktoru, ale az najdes ktetej prepinac dela co, tak s nim udelas naprosto cokoliv :)
    ILLUZE
    ILLUZE --- ---
    PTAH: podepisuji... fakt jsem do té doby byla u mBank víc než spokojená... byli výborní
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    pls kde se v tom novem meni heslo?

    mimochodem mlinka: jedno cislo automaticky poklada a druhe neni dostupne :)
    VANEK
    VANEK --- ---
    ILLUZE: "prostřednictvím e-mailu nemáme přístup do systému"???
    ILLUZE
    ILLUZE --- ---
    ILLUZE: takže když to vyhodnotím:
    - mBank přejde na nové internetové bankovnictví a ze zákazníka se stane pátrač a tipovač, na čem mu asi jaká funkcionalita bude fungovat...
    - to s tím mazáním nul jsem zkoušela už na dvou počítačích na dvou prohlížečích - nefunguje to ani na jednom - prostě tam mám prázdná okna, bez uvedení, o jaký symbol se jedná, když ho tam chci doplnit
    - změnit osobní údaje přes systém mi nešlo, při osobní návštěvě pobočky paní spadl systém, ale vypadá to, že to akceptovalo - sice napůl, protože v inet bankovnictví se mi zobrazují obě příjmení, ale jistý pokrok tam je - akorát, že se jim to pak nepáruje s mým rodným číslem a IČ

    tak a teď babo raď, pokud změním banku, opět mne čeká kolečko finančák, účetní, sociálka, zdravotní pojišťovna :-//
    fakt tu "jásám" :-(((
    ILLUZE
    ILLUZE --- ---
    Oni si snad dělají z lidí srandu... tohle nemůžou myslet vážně v návaznosti na
    ILLUZE: Vážená paní xxx,

    kolonky variabilní a specifický symbol se Vám zobrazují s nulami, protože platbu zadáváte přes kontakt v adresáři, kde tyto údaje nemáte uložené. Pokud vymažete dané nuly, zobrazí se Vám název dané kolonky.

    V případě, že jste si žádala o povolené přečerpání, musela Vám na e-mail přijít zpráva s číslem dané žádosti, které bysme pro ověření v tuto chvíli potřebovali. Zašlete nám prosím číslo Vaší žádosti a můžeme ji ověřit.

    Ohledně daného načítání Supermarketu pouze doporučím vyzkoušet jiný internetový prohlížeč nebo aktualizovat stávající. Všechny kolonky v novém bankovnictví fungují a pokud se Vám dlouze načítá, není to způsobeno naším systémem. Ostatní klienti tuto chybu nehlásili.

    Žádost o změnu údajů se nyní vyplňuje prostřednictvím internetového bankovnictví nebo telefonicky na mLince, kdy můžete vyplněnou žádost následně odeslat poštou na centrálu a nebo odevzdat na pobočce. V případě jakýkoliv dalších komplikací prosím kontaktujte naši mLinku telefonicky, jelikož prostřednictvím e-mailu nemáme přístup do systému a nemůžeme Váš účet a Vaše nastavení ověřit.

    V případě jakýchkoliv otázek nebo nejasností nás, prosím, kontaktujte.

    Veronika Buchbauerova
    mLinka
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam