• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    ILLUZE
    ILLUZE --- ---
    Ehm... funguje vám někomu dnes původní mBank přihlášení?
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    .. i kdyz korektnejsi by asi bylo to tlacitko zobrazit disablovane, ale to je detail..
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    PABLLO: jo, diky. ja jsem se dostal do takove exoticke situace, kdy jsem v jednom okne byl prihlaseny a v druhem jsem si zablokoval pristup. v tom prvnim me to sice nevykoplo, ale chybelo tam to tlacitko na zmenu hesla. (imho korektni chovani).
    JENDAVB
    JENDAVB --- ---
    JENDAVB: nejaka prezentace ohledne "uspechach" noveho bankovnictvi ....
    JENDAVB
    JENDAVB --- ---
    PABLLO
    PABLLO --- ---
    MRTVY_KENNY: v panelu nastaveni (ozubene kolecko po prihlaseni po tvym jmenem) a pak ikona "pristup do banky". mozna za to i ziskas odnak! :)
    MORTAELTH
    MORTAELTH --- ---
    asi tady budu vyjímka, ale mě se to nové bankovnictví líbí. Především přehled v historii, automatické "bucketování" plateb atp. A přijde mi to i dostatečně přehledné.

    Ano, některé věci nepoužívám - facebook nebo tu přiblblou hru - ale nikdo mě nenutí a ta hra jde vypnout.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    VXP: to je teda věc názoru, já si třeba dovolím nesouhlasit ;)
    VXP
    VXP --- ---
    PTAH: FIO ma naprosto nejlepsi IB na ceskem trhu... sice vypada jako ovladani jaderneho reaktoru, ale az najdes ktetej prepinac dela co, tak s nim udelas naprosto cokoliv :)
    ILLUZE
    ILLUZE --- ---
    PTAH: podepisuji... fakt jsem do té doby byla u mBank víc než spokojená... byli výborní
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    pls kde se v tom novem meni heslo?

    mimochodem mlinka: jedno cislo automaticky poklada a druhe neni dostupne :)
    VANEK
    VANEK --- ---
    ILLUZE: "prostřednictvím e-mailu nemáme přístup do systému"???
    ILLUZE
    ILLUZE --- ---
    ILLUZE: takže když to vyhodnotím:
    - mBank přejde na nové internetové bankovnictví a ze zákazníka se stane pátrač a tipovač, na čem mu asi jaká funkcionalita bude fungovat...
    - to s tím mazáním nul jsem zkoušela už na dvou počítačích na dvou prohlížečích - nefunguje to ani na jednom - prostě tam mám prázdná okna, bez uvedení, o jaký symbol se jedná, když ho tam chci doplnit
    - změnit osobní údaje přes systém mi nešlo, při osobní návštěvě pobočky paní spadl systém, ale vypadá to, že to akceptovalo - sice napůl, protože v inet bankovnictví se mi zobrazují obě příjmení, ale jistý pokrok tam je - akorát, že se jim to pak nepáruje s mým rodným číslem a IČ

    tak a teď babo raď, pokud změním banku, opět mne čeká kolečko finančák, účetní, sociálka, zdravotní pojišťovna :-//
    fakt tu "jásám" :-(((
    ILLUZE
    ILLUZE --- ---
    Oni si snad dělají z lidí srandu... tohle nemůžou myslet vážně v návaznosti na
    ILLUZE: Vážená paní xxx,

    kolonky variabilní a specifický symbol se Vám zobrazují s nulami, protože platbu zadáváte přes kontakt v adresáři, kde tyto údaje nemáte uložené. Pokud vymažete dané nuly, zobrazí se Vám název dané kolonky.

    V případě, že jste si žádala o povolené přečerpání, musela Vám na e-mail přijít zpráva s číslem dané žádosti, které bysme pro ověření v tuto chvíli potřebovali. Zašlete nám prosím číslo Vaší žádosti a můžeme ji ověřit.

    Ohledně daného načítání Supermarketu pouze doporučím vyzkoušet jiný internetový prohlížeč nebo aktualizovat stávající. Všechny kolonky v novém bankovnictví fungují a pokud se Vám dlouze načítá, není to způsobeno naším systémem. Ostatní klienti tuto chybu nehlásili.

    Žádost o změnu údajů se nyní vyplňuje prostřednictvím internetového bankovnictví nebo telefonicky na mLince, kdy můžete vyplněnou žádost následně odeslat poštou na centrálu a nebo odevzdat na pobočce. V případě jakýkoliv dalších komplikací prosím kontaktujte naši mLinku telefonicky, jelikož prostřednictvím e-mailu nemáme přístup do systému a nemůžeme Váš účet a Vaše nastavení ověřit.

    V případě jakýchkoliv otázek nebo nejasností nás, prosím, kontaktujte.

    Veronika Buchbauerova
    mLinka
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    PTAH: polská mBank svoje fórum taky nezrušila, kdyby zmizelo tam, tak bych to bral jako jasný signál.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    ADAMM: ook :) dík
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    KID_MCHUTT: vzpomněl, ale kamarádi neví.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    PETER_PAN: já tuším hned od jejího startu koncem roku 2007.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    @ADAMM: vím, že jsem s tím otravný, ale vzpomněl sis na mě? :)
    NELDE
    NELDE --- ---
    KOC256: Taky jsem u mBank od začátku. A na rovinu, to nové IB má některé zajímavé funkce. Třeba oceňuji jednotný adresář (jsem i disponent a možnost platit z libovolného účtu mi vyhovuje). Rovněž možnost mít více účtů k jednomu subjektu (například ve školách máš dva až tři různé účty). Nicméně je to pomalejší než starý systém a fakt je to zatím beta verze, kde jse spousta věcí nedoladěných. Bohužel něco nebude doladěné dokud nebude starý systém odstaven, protože souběh obou systémů omezuje možnosti toho nového.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam