VANEK: ono to má pokračování...
Konečně mi funguje "Supermarket" - tam nabídka na kontokorent. Na e-mail mi doteď nepřišlo potvrzení toho původního přiklepnutí.
Takže opět telefonát na operátora - dostalo se mi informace, že na tu původní reklamaci mají 30 dní na vyřízení žádosti.
No, a když se podíval do "slavného" systému, pak že jim má žádost na kontokorent (přičemž mi tehdy před 3 týdny jejich zaměstnankyně volala, že vše bylo schváleno a já podruhé, vlastně potřetí osobně doběhla opět podepsat nějaké papíry) visí na pobočce v Kotvě, že to musím podepsat.
Wtf?!
Jsem s malou na nemocenské, nemohu znovu jet do Prahy. Takže mi operátor dal číslo na tuto pobočku. Tam nikdo telefon prostě nebere, nepočítám, kolikrát jsem jim volala.
Volám znovu na jejich linku - s prosbou, aby jim zavolali, aby ten telefon někdo bral - slečna operátorka se omluvila, že mají i oni pouze toto číslo, žádné jiné spojení s pobočkou v Kotvě nemají a opravdu se jim těžko dovolává.
Kdybych tušila, co mne čeká, vůbec bych o nic nežádala.
Akorát, že rezervace zdrojů je placená. Tak teď by mne zajímalo, zda to opravdu budu platit, když na pobočce tvrdili, že je vše schválené, operátor, že chváleno nic není - ale pak to tam stejně budou zadávat s původním datem, kdy úkon ve skutečnosti proběhl.