• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    NELDE
    NELDE --- ---
    Adame, můžeš někam nareportovat následující "problém" - v denním výpisu nezaúčtovaných karetních transakcí je částka v cizí měně, zatímco na stránkách IB je to v CZK. Podle mě by to mělo být na obou místech v obou měnách. Nebo aspoň by mělo jít IB detaily rozkliknout, jako to jde u výpisu
    ILLUZE
    ILLUZE --- ---
    "Malé" upozornění, co mají u mBank podnikatelský účet - pokud si zadáte v přehledu plateb na vytištění v pdf první den v měsíci až do někdy, v přehledu se vám zobrazí až druhý den daného měsíce.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    MRTVY_KENNY:
    ta blokace castky je super. Ale mozna by to mohlo byt jeste dale konfigurovatelne... datumove...
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    jeste k tomu netbankingu, co jsem v nove verzi uvital
    - kalendar plateb (klidne mohl byt i pro historii..)
    - ze jde zablokovat castka budouci platby
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    KID_MCHUTT: Pojištění ke kartě je jen způsob, jak se banky SVOJE riziko snaží přenést na klienty. V naprosté většině případů je za zneužití karty zodpovědná banka (i když se k tomu banky nerady přiznávají a někdy je potřeba jim trochu "domluvit" s pomocí finančního arbitra).
    To nejhorší, co se může klientovi stát (nesdělí-li někomu svůj PIN a tam to zase pojištění většinou nekryje) je, že bude hradit škodu do 150 EUR (pokud se PROKÁŽE, že k zneužití karty došlo jeho zaviněním).
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    KOC256: na Novu seru :) ale vzhledem k tomu, že se mi stává, že mám peněženku s kartou někde pohozenou celý den na stole, ta šance na ukradení tu je. :) Sice pracuju v prostředí, ve kterém to nikdo nemá zapotřebí, ale už se stalo několikrát, že tam řádila straka.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KID_MCHUTT: Blbost.
    Proc se z toho dela takovy strasak? Na NOVE jsem jeste neslysel ze stovky klientu nekdo vysava... :o)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    PISTA1: tak pojištění ke kartě jsem si vzal - ono se to k té bezkontaktní celkem může hodit :)
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    NELDE: Jo mě taky dokonce prý "v akci" zadarmo bez dvacky za vedení :)
    Taky se hrozně divil že ho nechci.
    Tak to zkusil z půjčkou, na tu sem mu řek, že bych jí potřeboval, ale nemám peníze. :D
    To ho nějak zaskočilo, tak zkusil už jenom pojistění ke kartě, že když mě jí ukradnou tak mě koupěj i kabelku :D
    NELDE
    NELDE --- ---
    ILLUZE: Mě před pár dny volaly a chtěly a mi kontokorent vnutit. Byly překvapené, že jsem nechtěl.
    NELDE
    NELDE --- ---
    ILLUZE: Pokud to nepoužíváš neustále, tak kreditka bez poplatků není špatná. Celý měsíc platíš a pak najednou pošleš. Tedy celoměsíční útratu máš vlastně navíc k dispozici. Optimální pokud nevíš, kdy ti přijdou peníze.
    ILLUZE
    ILLUZE --- ---
    NELDE: hele, nechci, ty peníze jsem nepotřebovala - já to fakt chtěla jen pro jistotu (v období daní nikdy nevíš, kde se co na tebe vysype, navíc z některých firem v tomhle období vydolovat platby je téměř umění)
    možná o to jsem naštvaná víc, že jsem si to všechno mohla ušetřit :-/
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    ILLUZE: bohužel jak se zdá u mBank stále stejná písnička. Pokud nenarazíš na problém tak je vše v pohodě (až na některé vlastnosti nového IB), ale jakmile se něco nezdaří, tak je nepředstavitelný problém s tím něco udělat :-(
    NELDE
    NELDE --- ---
    ILLUZE: Nechceš si místo kontokorentu vzít kreditku? Bude asi jednodušší to vyřídit (-;
    ILLUZE
    ILLUZE --- ---
    VANEK: ono to má pokračování...

    Konečně mi funguje "Supermarket" - tam nabídka na kontokorent. Na e-mail mi doteď nepřišlo potvrzení toho původního přiklepnutí.
    Takže opět telefonát na operátora - dostalo se mi informace, že na tu původní reklamaci mají 30 dní na vyřízení žádosti.
    No, a když se podíval do "slavného" systému, pak že jim má žádost na kontokorent (přičemž mi tehdy před 3 týdny jejich zaměstnankyně volala, že vše bylo schváleno a já podruhé, vlastně potřetí osobně doběhla opět podepsat nějaké papíry) visí na pobočce v Kotvě, že to musím podepsat.
    Wtf?!
    Jsem s malou na nemocenské, nemohu znovu jet do Prahy. Takže mi operátor dal číslo na tuto pobočku. Tam nikdo telefon prostě nebere, nepočítám, kolikrát jsem jim volala.
    Volám znovu na jejich linku - s prosbou, aby jim zavolali, aby ten telefon někdo bral - slečna operátorka se omluvila, že mají i oni pouze toto číslo, žádné jiné spojení s pobočkou v Kotvě nemají a opravdu se jim těžko dovolává.

    Kdybych tušila, co mne čeká, vůbec bych o nic nežádala.
    Akorát, že rezervace zdrojů je placená. Tak teď by mne zajímalo, zda to opravdu budu platit, když na pobočce tvrdili, že je vše schválené, operátor, že chváleno nic není - ale pak to tam stejně budou zadávat s původním datem, kdy úkon ve skutečnosti proběhl.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    DRAGON: ok, to samozřejmě mění situaci. píšu jen o tom, co z vlastní zkušenosti znám (což jsou ale samozřejmě už informace nejspíš zastaralé) - často se stávalo, že lidi u zamítnuté předschválené půjčky dštili síru na mBank, já jsem věděl, že mají nějaký záznam, ale nemohl jsem jim to oficiálně říct - jen napsat něco obecného jako "doporučujeme udělat si výpis z registrů" a pak se mi omlouvali, že to bylo kvůli chybě jejich původní banky. samozřejmě netvrdím, že je to tak vždycky.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Aby se mBank jen nehanila... tady ji i chválím... :)

    [ KOC256 @ Banky, bankovnictví, bankovní operace ]
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    ADAMM: pro tvoje info: ja sem v databazich cbcb a solus bez zaznamu, platil sem si za vypis prave kvuli mBank. Dvakrat za posledni dva roky.

    Já v tom rozdíl opravdu nevidím. resp rozdíl tam je, ale obojí je neskutečnej vojeb na klienta.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    ADAMM: no na fóru byli údajně i tací co si o ten výpis požádali a byl čistý .-)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    DRAGON: no je tam jeden malý rozdíl. předschválená půjčka (ve všech bankách) je na základě údajů od banky, až pak tě proklepnou v registrech (tzv. BRKI a NRKI - provozuje http://www.cbcb.cz/ kde si můžeš požádat i sám o výpis, a potom SOLUS, tam se taky můžeš zeptat). Zamítnutí obvykle bezdůvodné není. Nejčastější příčina je ta, že jiná banka (předchozí) ti něco špatně zadala nebo nevymazala.

    Jiná situace je, když ti půjčku schválí A POTOM od ní odstoupí.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam