• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    mBank: http://www.mbank.cz/ - Internetové bankovnictví: https://online.mbank.cz/

    Pokud máte konkrétní problémy, které potřebujete řešit, můžete se obrátit na správce klubu (nyx pošta; id: ADAMM), který byl zaměstnancem a nějaký ten kontakt tam ještě má.

    Co je mBank: česká organizační složka polské banky mBank vlastněné ze 70% německou Commerzbank (2. největší banka v Německu). mBank vznikla v Polsku v roce 2001, v ČR od listopadu 2007.

    rozbalit záhlaví
    KOC256
    KOC256 --- ---
    ADAMM:
    KB neznam ale mam jeste ZUNO a AIR/BANK a toto jsem nikdy neresil...
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    KOC256: no už dlouho to nijak neřeší - jen prostě přitvrdili v tom, že to předčíslí je nutné používat. imho to bude souviset s tou migrací příští týden, nejspíš po ní už budou vracet platby poslané bez předčíslí :/ kdybys poslal do KB něco bez předčíslí, tak to taky nepřijde, že jo.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    DYNK: Co vim tak jsou jedina banka, ktera toto stale a dokola nejak resi...
    DYNK
    DYNK --- ---
    Ach jo:) Nastesti jsem jedinej, kdo na ten ucet neco posila:)

    Vážený kliente,

    Jsme velmi rádi, že využíváte služby mBank, a proto bychom Vás chtěli informovat o správném používání čísla Vašeho účtu vedeného v mBank.

    Vaše číslo účtu obsahuje předčíslí, číslo účtu a kód banky. Pro účely správného provádění plateb je třeba používat kompletní číslo účtu včetně předčíslí.

    Celé číslo Vašeho účtu máte vždy k dispozici v internetovém bankovnictví i v mobilní aplikaci a také v měsíčních výpisech.
    V příloze Vám zasíláme informace o platbách, které na Váš účet přicházejí bez předčíslí.
    Prosíme Vás, informujte Vaše známé, obchodní partnery a další subjekty o tom, aby zadávali do platebních příkazů číslo Vašeho účtu ve správném a úplném formátu, tedy s předčíslím, číslem účtu a kódem banky, aby bylo možné příchozí platby na Váš účet dále připisovat.

    Děkujeme za pochopení.
    Váš tým mBank
    ROUMEN
    ROUMEN --- ---
    CLAVEN: Na paypal jsem kdysi psal právě kvůli nějakému nastavení s číslem karty, které nešlo změnit v jejich rozhraní, vyměnili jsme si 2x něco e-mailem a nastavili (opravili) to tam sami. Popiš jim problém a uvidíš, co ti poradí.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    NELDE: Nejde, sú to kreténi - predal som niečo na eBayi a aby som mohol prijať platbu, musel som si po novom založiť Business account. A Business account z nejakého dôvodu automaticky predpokladá, že žiješ v USA. AFAIK sa to ani nedá nikde zmeniť.
    NELDE
    NELDE --- ---
    CLAVEN: A nemas nastavene bydliste v us?
    Nejde tam dat cislo karty? Ony by to byly velke poplatky, kdyby to slo mezinarodni platbou
    VANEK
    VANEK --- ---
    CLAVEN: Ne, neamerické banky vůbec ABA RTN nemají.
    Routing transit number - Wikipedia, the free encyclopedia
    https://en.wikipedia.org/wiki/Routing_transit_number
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    Zdravím, viete mi niekto pomôcť s nasledujúcim problémom?

    Chcem akceptovať platbu cez PayPal, ale dementný PP mi nedovolí nastaviť účet cez IBAN, iba cez ich pojebané routing number, ktoré používajú len americké banky.
    Halp? Dá sa niekde zistiť routing number mBanky? Má vôbec niečo také? Má to byť 9miestne číslo + 3-17miestne číslo účtu.
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    tak reklamace zadana, sem zvedavej
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    NELDE: v eur - 7,48

    hm tak ja to jeste zkusim
    NELDE
    NELDE --- ---
    ADAMIRA: mLinka je lepší než písemně - když jsem řešel problém po emailu, tak se nic nedělo, teprve, když bylo číslo reklamace, tak to dostalo to správně oddělení. Dej jim šanci, většina se chová velmi slušně - v tomto případě to vlastně jen sepíšou.

    ADAMIRA: Kolik to bylo Euro? Nebo to bylo strženo v CZK? To je docela důležité, protože slovenské mašinky to v CZK nestrhnou.
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    ADAMM: aha, tak jestli je jedina moznost tohle resit pres mlinku, tak je to potom dost patova situace

    uprime receno doufam ze to jde piseme, jinak fakt nevim jak dal
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    ADAMIRA: na pobočce bys btw. nevyřešil vůbec nic, protože normální člověk na pobočce nemá k tvému účtu přístup, to má jen backoffice, takže by ti imho řekli: tady máte telefon, ze kterého si zdarma můžete zavolat na mLinku ;) tak jako tak můžeš podat reklamaci (ale i v tomto případu tě budou tlačit do toho, abys to udělal přes mLinku, i když můžeš i písemně), a pak to budou muset zjistit ;)

    nicméně, jak bylo řečeno, nastavením limitů pro on-line platby na nulu efektivně omezíš riziko na naprosté minimum.
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    sorry ze neodpovim kazdemu zvlast sem na mobilu- kazdopadne vsem dik za reakce

    mobil vubec propojeny s kartou nemam, na tohle kartu vubec neppuzivam a urcite jsem jeji cislo nikdy nezadaval do zadne nabidky "uplne zdarma jenom zadejte cislo karty" nevyuzivam

    transakce uz se zapocitala jako platba kartou, nejaky cislo a to je vse, na fb jsem psal v pondeli, odepsali at jim zpravou poslu svy id a od ty doby ticho (vcera i dneska jsem urgoval a ani zadne "vyckejte pracujem na tom" .

    problem je, ze jsem mimo republiku, jinak uz bych byl davno na pobocce a resil to, takhle budu muset pockat do utery.

    na mlinku proste nevolam, nemam zajem v 29 letech o mrtvici pripadne paragraf za napadeni

    neuveritelne me to stve, ani mi tak nejde o 212 korun ale proste chci vedet o co jde.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    Taky se přikláním k tomu, že to může být nějaká platba vygenerovaná aplikací v mobilu, ať už úmyslně, nebo neúmyslně.
    VANEK
    VANEK --- ---
    ADAMIRA: 7,50 EUR? Zase skimming by se asi neprojevil takhle...
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    ADAMM: u mBank - už jsem to psal několikrát, nemá smysl se k tomu vracet - šlo o ten dotaz, proč snížili bezpečnost hesla a následné arogantní chování ze strany toho operátora FB. Vytočilo mě to tehdy do ruda, přitom stačilo napsat, že specifikaci toho, co jde napsat do hesla za znaky, vymyslel nějaký pitomec v PL (jinými slovy, že...)
    NELDE
    NELDE --- ---
    ADAMIRA: A nemáš tu kartu propojenou s nějakým mobilem (iOS, Android)? Tohle vypadá jako mikroplatba z nějaké hry nebo aplikace nebo jako nějaká měsíční platba (u toho druhého si možná jen nepamatuješ - částka je třeba pevná v EUR)?
    Dej si nulové limity na Internentové transakce a MO/TO a můžeš být klidný.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    KID_MCHUTT: u mBank nebo někde jinde? :) moje zkušenost je v tomhle případě spíš obecná (všichni tel. operátoři), kdo má FB mBank na starosti dnes, nevím (dřív jsem věděl).
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    ADAMM: spatne jsem se vyjadril, byl jsem z jeste celej rozpumprlikovanej
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    ADAMM: a doprdele, to jsem nechtěl vědět. Poté, co mi osoba na FB předvedla systém "Do toho je ti hovno, nekecej nám do toho."
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    ADAMIRA: a napsal jsi "dneska jsem si teda udělal nový názor na celou mBank" - tak jsem na to reagoval, no.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    ADAMIRA: FB mají na starosti vždy líp vyškolení lidi než telefonní operátoři. takže ti imho budou schopní víc poradit - i když je možný, že tě nakonec odkážou znova na volání kvůli ověření...
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    ADAMM: No a pomůže mi to? Já jsem právě doufal že mi k tomu někdo bude schopen podat konkretnější informace - z mého příspěvku na FB nic nevyčtou tutíž mi nebudou moc pomoci, ne?

    Já podle toho určitě celou firmu nekádruju, jenom mi prostě příjde divný, že nějákym prvnim sítem na HR "tohle" projde, to nemohlo bejt ani blboou náladou a to bych řekl, že jsem ten typ zákazníka co si skoro s radostí nechá nakadit na hlavu (a rozhodně bych si nikdy nic nevylejval na nějákym operátorovi) , ale tady už se mi úplně klepali ruce, to by jsi ten hovor musel slyšet, neuvěřitelně arogantní holka, co se týká jejich schopností tak si myslím, že to internetové bankovnictví viděla z vlaku a má 5 - 6 postupů co dělat z důchodcema kterejm nejde poslat kapesný pro vnuky a tím bohužel končí. To ale o bance taky něco vypovídá.

    Takže tejden to budu asi muset nechat ležet.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    ADAMIRA: napiš jim normálně zprávu na FB, dej do ní screenshot... já mám teď aktuálně zkušenost s mLinkou zrovna docela pozitivní (šlo o nějaký trabl s obnovenou kartou a dvojím odmítnutím na terminálu - částečně i moji chybou) - ženská byla úplně v pohodě i když já jsem zrovna byl docela namíchnutej. soudit jakoukoli firmu podle jednoho telefonátu je imho blbost, to se může stát úplně kdekoli, že narazíš na nějakou nevyškolenou blbku.
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    BUNDA: stopro nic z toho. :(
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    ADAMIRA: Servery Azet.sk, Pokec.sk, Zoznamka.sk, Fotoalbumy.sk, Videoalbumy.sk, Aktuality.sk, Šport.sk, Diva.sk, Cestovanie.sk, Autobazar.sk, Minihry.sk, Minihry.cz, Pokeclive.sk, Tahaky-referaty.sk, Vtipy.sk, Kalendar.sk a ďaľšie...
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    BUNDA: no právě, přesně na to jsem myslel, ale fakt mě nenapadá co by to mohlo být, navíc včera, od pátku jsem kartu nepoužil.
    Jem z toho úplně jelen....
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    ADAMIRA: to je něco jako centrum.cz napadá mne tedy jen nějaké předplatné.
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    KOC256:
    NELDE:
    BUNDA:

    Zadne cislo uctu, tam neni, neni tam vubec nic, i ta cena je zajímavá, tu operaci jsem naskenoval -viz níže.

    Nicméně, zavolal jsem na mlinku a teda opravdu mazec, tohle jsem nezažil, slečna evidetně brutánlě naštvaná že tam je, skákání do řeči, jsem se jí skoro musel doprošovat aby se mnou komunikovala, tak zpruzenej hlas jem nezažil, občas se zákazníkama komunikuju po telefonu taky a tohe je teda opravdu extrém, úplně prohozený role kdy se jí já jako záazník servilně "snažim pomoc aby mi pomohla":
    Ještě teď mám z toho otevřenou hubu, to je fakt síla, dneska jsem si teda udělal nový názor na celou mBank, protože takhle zpruzená, neochotná a vyloženě hnusná a arogantní kráva nemůže bejt prostě "náhoda". Nic jsme nevyřešili, ona tam nic takového nevidí.

    Jinak teda abych pravdu řekl tak nevím co ted, datum zaúčtování je tam až 16/10 , normálně bych si zablokovol kartu, ae zítra ráno odlítám a mám na ní hotel "nevim jestli to je problém zaplatit v cashi" a prostě ani tak se mi do ciziny nechce bez karty, takže jí zablokuju nejdřív za týden.

    Po tomhle ranim telefonátu jsem zjistil, že asi jediný způsob jak vysvětlit o co mi jde je dojít s laptopem/mobilem na pobočku a ukázt jim to, ale to asi dneska nestihnu.

    Tak at ted nevim, navic s mojí obcesí mi to bude hučet v hlavě asi jako jediný východisko je počat na blokaci karty do pondělí (a očekávat že tam nevznikne ještě větší bordel) a tu opraci řešit asi taky až v pondělí.


    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam