• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    KOC256: respektive, to je jen můj odhad, nevím, jestli to tak opravdu bude :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    KOC256: fakt to chceš vědět? je to smutný příběh :(
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Ono to je možná na zvyku...
    Ale prostě pamatuji jak kdysi to začali vyžadovat - OK, ale proč to řádně neřízli už tenkrát a najednou to pořád periodicky vyplavává napovrch... A teda jestli začali o víkendu hlásit, že to bude od příštího týdne nutností, tak mi to nepřijde moc dopředu... A mi mail nedošel... jen info v IB...
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    KOC256: protože je to cool
    KOC256
    KOC256 --- ---
    ADAMM:
    A proč ho tedy má mBank?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    KOC256: no protože nemaj předčíslí, ne?
    KOC256
    KOC256 --- ---
    ADAMM:
    KB neznam ale mam jeste ZUNO a AIR/BANK a toto jsem nikdy neresil...
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    KOC256: no už dlouho to nijak neřeší - jen prostě přitvrdili v tom, že to předčíslí je nutné používat. imho to bude souviset s tou migrací příští týden, nejspíš po ní už budou vracet platby poslané bez předčíslí :/ kdybys poslal do KB něco bez předčíslí, tak to taky nepřijde, že jo.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    DYNK: Co vim tak jsou jedina banka, ktera toto stale a dokola nejak resi...
    DYNK
    DYNK --- ---
    Ach jo:) Nastesti jsem jedinej, kdo na ten ucet neco posila:)

    Vážený kliente,

    Jsme velmi rádi, že využíváte služby mBank, a proto bychom Vás chtěli informovat o správném používání čísla Vašeho účtu vedeného v mBank.

    Vaše číslo účtu obsahuje předčíslí, číslo účtu a kód banky. Pro účely správného provádění plateb je třeba používat kompletní číslo účtu včetně předčíslí.

    Celé číslo Vašeho účtu máte vždy k dispozici v internetovém bankovnictví i v mobilní aplikaci a také v měsíčních výpisech.
    V příloze Vám zasíláme informace o platbách, které na Váš účet přicházejí bez předčíslí.
    Prosíme Vás, informujte Vaše známé, obchodní partnery a další subjekty o tom, aby zadávali do platebních příkazů číslo Vašeho účtu ve správném a úplném formátu, tedy s předčíslím, číslem účtu a kódem banky, aby bylo možné příchozí platby na Váš účet dále připisovat.

    Děkujeme za pochopení.
    Váš tým mBank
    ROUMEN
    ROUMEN --- ---
    CLAVEN: Na paypal jsem kdysi psal právě kvůli nějakému nastavení s číslem karty, které nešlo změnit v jejich rozhraní, vyměnili jsme si 2x něco e-mailem a nastavili (opravili) to tam sami. Popiš jim problém a uvidíš, co ti poradí.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    NELDE: Nejde, sú to kreténi - predal som niečo na eBayi a aby som mohol prijať platbu, musel som si po novom založiť Business account. A Business account z nejakého dôvodu automaticky predpokladá, že žiješ v USA. AFAIK sa to ani nedá nikde zmeniť.
    NELDE
    NELDE --- ---
    CLAVEN: A nemas nastavene bydliste v us?
    Nejde tam dat cislo karty? Ony by to byly velke poplatky, kdyby to slo mezinarodni platbou
    VANEK
    VANEK --- ---
    CLAVEN: Ne, neamerické banky vůbec ABA RTN nemají.
    Routing transit number - Wikipedia, the free encyclopedia
    https://en.wikipedia.org/wiki/Routing_transit_number
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    Zdravím, viete mi niekto pomôcť s nasledujúcim problémom?

    Chcem akceptovať platbu cez PayPal, ale dementný PP mi nedovolí nastaviť účet cez IBAN, iba cez ich pojebané routing number, ktoré používajú len americké banky.
    Halp? Dá sa niekde zistiť routing number mBanky? Má vôbec niečo také? Má to byť 9miestne číslo + 3-17miestne číslo účtu.
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    tak reklamace zadana, sem zvedavej
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    NELDE: v eur - 7,48

    hm tak ja to jeste zkusim
    NELDE
    NELDE --- ---
    ADAMIRA: mLinka je lepší než písemně - když jsem řešel problém po emailu, tak se nic nedělo, teprve, když bylo číslo reklamace, tak to dostalo to správně oddělení. Dej jim šanci, většina se chová velmi slušně - v tomto případě to vlastně jen sepíšou.

    ADAMIRA: Kolik to bylo Euro? Nebo to bylo strženo v CZK? To je docela důležité, protože slovenské mašinky to v CZK nestrhnou.
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    ADAMM: aha, tak jestli je jedina moznost tohle resit pres mlinku, tak je to potom dost patova situace

    uprime receno doufam ze to jde piseme, jinak fakt nevim jak dal
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    ADAMIRA: na pobočce bys btw. nevyřešil vůbec nic, protože normální člověk na pobočce nemá k tvému účtu přístup, to má jen backoffice, takže by ti imho řekli: tady máte telefon, ze kterého si zdarma můžete zavolat na mLinku ;) tak jako tak můžeš podat reklamaci (ale i v tomto případu tě budou tlačit do toho, abys to udělal přes mLinku, i když můžeš i písemně), a pak to budou muset zjistit ;)

    nicméně, jak bylo řečeno, nastavením limitů pro on-line platby na nulu efektivně omezíš riziko na naprosté minimum.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam