taky vicemene za setrvacnosti/jako zalozni... ale i tak bych mela nekam nahlasit mLinku - na mLinku?) metodika skoleni je imho zrala k prestavbe. (po delsi dobe, v case "pred krizi" (obecne zvysenou psychickou zatez jako faktor lze vyloucit) jsem neco potrebovala resit s lidmi. dostala jsem pasivne agresivniho robotickeho polohysterika:
vybrane obraty/situace smerem ke klientovi, parafrazovano pouze lehce:
- "to jste se asi spatne/pozde koukla"
- "VY mne nechapete"
- "kdybych JA posilal TAKOVOU SUMU penez, kontroloval bych si (jinak, lepe, drive, ihned...) nez VY, jestli transakce probehla"
coze!) slo o "vysoke stovky, nizke tisicovky" korun (vyse/nize JE subjektivni, ale to je irelevantni). i kdybych se blbe koukla, (nejen) posledni bod je v zakaznickym service celkem wtf. ...wtf. (slo o dost kurizoni zalezitost vinou prodejce a technickeho glitche u tehoz, s cimz jsem do komunikace sla. od banky jsem potrebovala jenom overeni stavu/hypotezy - zcela bez nejakeho vineni).