COMODOR_FALKON: Ano, ale ten rozdíl je právě dost podstatnej. Právě obrovský náklady na vývoj jsou důvodem, proč už víceméně neexistuje žádná samostatná automobilka, která by vyráběla míň jak řádově miliony aut ročně.
Když vyrobíš 30 tisíc aut ročně, tak na tom budeš buďto strašlivě prodělávat, nebo ty auta musej bejt zatraceně drahý, nebo budou mít spoustu chyb a "nedoladěností". Na autech "chudejch" automobilek je to vždycky vidět.
A důvody k nákupu od jinejch automobilek? Stejný, jako byly vždycky. Cena. I obrovský a bohatý automobilky se spolčujou s jinejma, protože vývoj kompletně novýho auta je pro ně příliš nákladnej. Dokonce i Toyota vyvíjí sportovní auta spolu se Subaru (GT 86) a plánuje snad spolupráci s BMW (nová Supra). Alfa a Mazda budou spolu vyvíjet příští MX-5/Spider. A totéž se týká i "normálních" aut.
Všechny luxusní automobilky, produkující auta v "malejch" počtech (Maserati, Aston Martin, Bentley...) jsou buďto součástí velkejch koncernů a používají jejich techniku, nebo kupujou komponenty jinde.
Aby vyvinul komplet celý auto a nekupoval věci odjinud, musíš jich vyrobit ročně milion.
Vsadím se, že i velká část věcí v Tesle bude nakoupená někde jinde.