BOBASH: trochu nechápu o čem je teď tato diskuze. Možná o tom, že nechápete, jak si některé automobilky můžou napsat do svých marketingových materiálu nižší dojezd v zimě??
Povinně určitě ne?? Pokud automobilka uvede v marketingovkach nižší hodnoty než wltp, tak je to všem ukradný. Automobilka poškozuje sama sebe. Pokud někdo uvede vyšší dojezd než wltp, je to podvod.
Většinou se do makeringovych textu uvádí dojezd až.. Ale neuvede se při jaké konfiguraci vozu (jsou hodně velké rozdíly při různých prumerech kol a výkonu motoru). Detaily konfigurace jsou uvedené až v technických informacích. V COC musí být údaj z wltp, přes to vlak nejede..
Neni to spíš Realita léto vs. Wltp. Odhaduji že zde elektroauto v některých případech může mít lepší spotřebu v reálu než při cyklu wltc pri teplotě 14st. C.
Nejnižší teplota - 7 st C pri Wltc (Wltc je název pro typ měřicího cyklu wltp) je v kroku, kdy se ověřuje funkčnost systému na odstraňování emisi při nízkých teplotách u spalovacích motoru..