COMODOR_FALKON: Ne, napostoval jsem pět fotek aut vycházejících z jednoho modelu. Ty dvě SUV jsou obě zvýšená trojka.
A všechny ty auta (+ kombík a kabriolet) si najdou svoje kupce.
Stejně tak jsem ti sem mohl naházet třeba Golf, Golf Sportsvan, Golf Variant, Touran, Tiguan, Tiguan Allspace a ještě nějakej Volkswagen na stejným základu.
Princip je furt stejnej. Lidi chtěj, aby jim někdo prodal přesně takový auto, jaký chtěj.
Když přijdou do krámu s autama a řeknou "tohle se mi líbí, ale nemáte to o trochu delší?", tak chtěj, aby jim prodejce ukázal to samý auto, ale o trochu delší. Nebo o trochu vyšší. Nebo s jinak otvíracím kufrem. Nebo s víc sedačkama. Nebo s trochu sportovnějším designem, nebo s usedlejším designem, nebo něco.
Nechtěj se dozvědět, že můžou mít tohle auto, to samý auto ve vyšší verzi, a pak větší a dražší auto a SUV verzi od něj, každý z nich v asi pěti barvách a dvou verzích interiéru.
Tohle Tesle funguje teď, protože se jich prodává strašně málo a jsou výjimečný tím, že každej ví, co je Tesla a jezdí jich furt relativně málo. Navíc je kupujou fanboyové a early adopters, pro který to, že je to cool, přebije všechno ostatní.
Aby se ale Tesla dostala na prodeje normální automobilky, bude muset mít nabídku i pro normální zákazníky. A ty nebudou chtít mít všichni stejnou Teslu.