COMODOR_FALKON:
1,2,8 To, že auto je spotřební zboží je možná anarchronistická představa, ale taky je to realita. Je to sice extrémně trvanlivý spotřební zboží, ale spotřební zboží. Lidi ho tak kupujou a ještě dlouho kupovat budou.
Já vycházím z toho, jak svět funguje, ty z toho, jak si myslíš, že by idealisticky měl.
4 Na neznalosti procesů mimo centra je právě postavená představa toho, že budou na venkově fungovat robotaxíky. Nebo je možná založená na neznalosti fungování taxíků.
Taxík (je jedno jestli robo nebo člověčí) k tomu, aby se vyplatil, potřebuje vytíženost. Člověk k tomu, aby se mu taxík vyplatil, potřebuje dostupnost. V reálu to znamená, že potřebuješ, aby taxíků i zákazníků bylo v místě tolik, že taxík po vykonání zakázky odjíždí na jinou zakázku. V nejhorším může mít "downtime" třeba 50%. Něco takovýho mimo centrum velkýho města nejde. V nejlepším případě bude sice furt jezdit, ale najezdí 3x tolik, protože bude lítat pro vzdálený klienty. Ergo bude drahej a bude se na něj čekat.
6 Ty jsi tvrdil, že Tesla nepotřebuje vyrábět miliony aut, protože jejich byznysmodel je jinej. Takže předpokládám, že když nepotřebujou vyrábět miliony aut, tak ty auta asi vypadnou z cloudu?
9 Tesla MĚLA technologický náskok 10 let. Už ho nemá, na trhu jsou auta plně schopná se vyrovnat Tesle.