OMNIHASH: Auto na LPG v týhle debatě mimo není, protože existence toho auta na LPG je pro spoustu lidí důvodem, proč si nekoupí auto na elektriku, protože se dá být ekologickej i levněji.
OMNIHASH: Nechápu, co chceš říct tím odkazem na čínský auto. Že existuje i další věc co má podobnej dojezd? Pro nás irelevantní, protože je to čínský a tudíž pravděpodobně na našem trhu neprodejnej krám.
OMNIHASH: Malý elektrovozítka primární elektrickej trh nejsou, protože nedávají žádnej ekonomickej smysl. Primární elektrickej trh jsou Tesly, protože jsou zatím (s výjimkou těch dvou korejskejch věcí) jediný auta na elektriku s rozumným dojezdem, a proto, že aby se v ceně auta ztratila nákladná elektrická technologie, musí se udělat dostatečně drahý. Tesla je srovnatelně drahá jako odpovídající auto na benzín, stejně tak bude nejspíš srovnatelně drahá jako odpovídající auto na benzín ta Škodovka.
Elektrický miniauta jsou okrajová záležitost, která reálně dává smysl jen pro rozvozce pizzy a pak pro lidi, který mají dost peněz utratit statisíce za druhý auto do města. I výrobcem dotovaná Škoda Citigo stojí skoro půl milionu, přičemž její benzínová verze stála 200 tisíc. Dacia za půl milionu s udávaným dojezdem 200 kilometrů taky díru do světa neudělá, protože lidi co si kupujou Dacie obvykle nejsou lidi, co si kupujou 2-3 auta. A jako jediný auto to nebude fungovat.