FORTRESS: Tak jsem tam naflákal konfiguraci, jaká by mi přišla smysluplná:
80 baterka
interiér Lodge (to je nějakej ten eko hadr, vypadá docela cool)
nejmenší kola kvůli pohodlí
Family paket (USB vzadu, zásuvka, stolečka)
Infotainment top (včetně HUD)
elektrický sedadla + masáž pro řidiče
Asistovaná jízda 2.0 (tedy až to dorazí, tak se to updatne na dálkový parkování, asistent pro kličkování ve městě a tak)
LED paket top (takže včetně tý svítící masky)
Park Paket (kamery 360°)
Tepelný čerpadlo (ušetří spoustu energie na topení, neklesne dojezd v zimě)
Rychlý dobíjení
V podstatě jsem vynechal jen sport paket se sport podvozkem, a vyhřívaný zadní sedadla a čelní sklo, což stojí desítku (a nakonec bych si to asi objednal taky).
Výsledek?
Téměř přesně 1,5M ceníková.
A už to zahrnuje některý věci, který Tesla umí jen v rámci FSD paketu za 200 tisíc. Plus je to proti Modelu 3 (Long Range za cca stejný peníze) prostornější, praktičtější, má to nějaký věci co Tesla ani mít nemůže, jako masážní sedačky etc.
Ekvivalentní Tesla by samozřejmě byl Model Y, kterej bude dražší, ale ten nemá českou cenu.
Jak jsem už před časem říkal, že jestli bude Enyaq s velkou baterkou a slušnou výbavou stát podobně jako Kodiaq RS, bude to hit... tak stojí přesně stejně jako Kodiaq RS.