MINER: Můžou mít ten elektromotor jinak udělanej, menší, slabší, whatever. Tesla má pohonný ústrojí celý poněkud předimenzovaný, viz výkony a zrychlení.
Na druhou stranu, s Teslou když začneš jezdit ostře, tak za chvíli zahlásí že má dost a zapne omezenej režim.
U německých automobilek se na tohle nehraje – nemůžeš mít auto, který umí nějak jezdit, ale jen chvíli. Musí být "vollgangfest" (moje nejoblíbenější německý slovo, znamená to něco jako "plnýmuplynuvzdorný"). Prostě když vjedeš na dálnici a dáš plnej, tak to musí vydržet celej den.
Úplně unrelated: Opel kvůli tomuhle v 90. letech neudělal Omegu s americkou V8 od Chevroletu. To auto existovalo v prototypu, australský Holdeny, který jsou na stejným základě, se tak vyráběli. Ale u Opelu zkusili, jestli je to vollgangfest a nebylo. Prostě když dal člověk plnej a jel s tím delší dobu v kuse těch 250 km/h, na který to bylo omezený, tak se to neuchladilo nebo co.
Je možný, že to bude podobnej problém – u Tesla jsem si jistej, že se neuchladí na okruhu a předpokládám, že 250 km/h v kuse jí taky nebude dělat dobře.