PETER_PAN: Enyaq je o něco málo menší zvenku, ale uvnitř je větší než Kodiaq.
A člověk, kterej chce Kodiaq RS, bude přesně chtít Enyaqa. RS si kupuješ kvůli tomu, že je rychlý – a především že je rychlý v pružným zrychlení, což jeho největší deviza, jinak to RS zas tak rychlý vlastně není – a protože chceš vypadat cool. Obě věci Enyaq splní, teda mimo rychlýho ježdění po dálnici.
Enyaq 80 má sice pořád o pár desítek koní míň než Kodiaq RS, ale to dožene tím, že je elektrickej.
Ale pravda, přesnější ekvivalent bude Enyaq RS iV, kterej přijde za pár měsíců a kterej bude výrazně rychlejší než Kodiaq RS. A bez příplatků bude nejspíš pořád podobně drahej (Kodiaq RS stojí momentálně asi 1,5M v základu).
A ad GLC – no on třeba ty píčoviny jako 20" kola má Enyaq skoro standardně (základ jsou 19", za příplatek 20" nebo 21"), ale hlavně tam jsou takový ty kraviny jako asistenti, adaptivní LED světla a podobný krávoviny.