Další dost zajímavá věc, o který mluvil, a vlastně ta nejdůležitější, byla ta škálovatelnost (už jsem možná zmínil). Je to přesně to, co jsem říkal já, pokud chce Tesla změnit svět, nemůže být pidiautomobilka s pár stovkama tisíc aut ročně, ale očividně má ambice v číslech o mnoho řádů jinde.
Osobně jsem zvědavej, jak na tohle půjdou a ve světle toho, co tam Musk říkal o ostatních automobilkách apod., bych si skoro tipoval, že jeho setkání se šéfem VW nebylo jen zdvořilostní, protože VW je aktuálně víceméně nejdál v elektromobilitě.
Doteď mi nedávalo moc smysl, co by měl VW ze spojení s Teslou, protože aktuální technologie platformy MEB a současných produkčních Tesel je dost podobná, pro VW by to nebyl zásadní boost. Ale s technologií strukturální baterie je Tesla zase o kus dál a pro VW by to mohl být skok na další level.
A Tesla by zase potřebovala partnera s výrobníma, prodejníma a servisníma kapacitama.