BOBASH: Mno, nevím, nevím...
Předně u EV ta servisní síť není až tak důležitá, protože odhadem 99% případů představuje výměna pneumatik.
Druhou věcí je to, že ačkoliv "tradiční automobilky" vyrábí ty miliony aut, tak stejně nezvládli smontovat jedno ID.3, aby mělo plechy lépe slícované, než Tesla...*
A třetí věcí je, že jak mám zprostředkovaný náhled do toho, co a jak si tradiční automobilky nechají vyrábět, tak mám dojem, že sice asi miliony aut montovat umí, ale jedou těžce na kredit z bank i dlouhých faktur a na budoucí prodeje. Což je "nějak" OK u startupu, ale u zavedené firmy už mi to tak moc OK nepřijde.
(* Pro ostatní přítomné: To novinářské ID.3 mělo dost mizerně slícované plechy a dveře kufru byly zavěšeny asi o 2mm vlevo a o 1mm vpravo níže, než by měly být. Většinou se to vyčítá Tesle, u U.S. aut je to všeobecně běžné, ale tohle je evropské auto...)