PSYCHO: A já říkám, že čistě touchscreen řešení je výsledkem dvou variant:
1) Při zachování respektive snížení ceny je to laciný řešení pro levný auta pro nenáročný uživatele, jako ten Citroen. Tam zůstane stejnej displej jako by tam musel bejt kvůli navi, a třeba HVAC je na něm. To je debilní naprosto pro každýho, zkus si překlikávat do jinýho menu pokaždý, když si chceš upravit teplotu.
2) Při zachování přibližně podobný ergonomický funkčnosti potřebuješ buďto dva a víc touchscreenů (jeden v místě, kde máš ruku, někde dole, viz interiér Taycanu) a nebo jeden obrovskej (Tesla), kde máš na všechny funkce trvale dedikovanou část plochy.
Řešení 2) už je ergonomicky docela funkční, není to takovej opruz jako řešení 1), ale zatím nikomu se nepodařilo udělat ho tak dobře, aby to bylo reálně příjemnější než řešení, který na věci, který jsou pohodlnější, má tlačítko/kroutítko.
Není náhoda, že luxusní značky jako MB, BMW a Audi mají, na rozdíl od těch levnějších, HW ovládání dokonce i pro ten infotainment samotný, protože je to prostě lepší.