TOMBRIDER: Oficiálně "jenom" za 15...
Velké auto, drahé na pořízení i provoz a přesto relativně malá kapacita...
Na poměřování penisů asi OK, ale jinak...? Kufr má jen o cca 30% větší, než menší, úspodnější a levnější Fabia Combi...
BOBASH: SUV jsou jen "kompenzátory impotence" pro městské řidiče. Je to kategorie vozů primárně pro Rusy se zlatýma zubama, jejich kočičky a jejich české byznyspartnery...
Žebříček nových vozů u soukromníků je
jiný, vévodí mu malá městská auta typu Škoda Fabia/Kamiq/i30...
Tedy pardon... Kamiq je vlastně papírově SUV... Sice je menší než i30 kombi, ale papír snese vše, stačí o pár cm vytáhnout podvozek (Kamiq je asi o 4 cm vyšší než i30)
Ad TM3/TMS - tohle se postupem času změní, až th první série už nebudou zvládat aktuální fíčury...
FSD je "nice-to-have" ale u prvních vozů nejspíš nikdy nepůjde plně zprovoznit a tím klesne jejich cena...
Ad i3 - v rámci ČR postačuje v podstatě všude a (skoro) všem, co teď jezdí ve Fobii (která je menší, než i3), nebo něčem menším. Velkou nevýhodou je ale konstrukce baterky, která je sice modulární, ale jednotlivé moduly se liší, což dost komplikuje náročnost/dostupnost repasí....
Nicméně četl jsem příspěvky od několika lidí, co i3 koupili jako ojetinu a OK
Nový má udávaný dojezd 150 km (tj. běžný řidič 180km, motožurnalista 100km), ojetiny mají většinou dojezd 130-140km - což je na pohodu...