Já teda souhlasím s
BOBASH a jen tak trochu doplním - z mého pohledu bychom třeba jeden elektromobil mohli mít i u nás v práci jako půjčovací, jenže zatím není. V garážích i venku už máme připravené nabíječky (venku je od PRE normálně pro veřejnost), uvnitř si můžou nabíjet zaměstnanci zadarmo (a občas to někdo dělá), ale vzhledem k době - kdy je už skoro rok povětšinou home-office - to není tak, jak by mohlo být.
Sám jsem za loňský rok najezdil našima služebákama minimum oproti předchozím rokům. Stále máme na výběr nejvíce Octavií 2.0 TDI a i když jsem se těšil na ojeté Passaty z operativního leasingu (které se ČSOB Leasingu nedařilo prodat), tak se zase koupila nová Octavia 2.0 TDI a Scala 1.0 TSI. Opravdu by na hodně cest stačil nějaký e-Golf nebo něco podobného, ale problém je v tom, že se teď i málo jezdí, což ukazuje i to, že když služební auta stojí v podzemní garáží, tak jejich GPS neustále hledá signál a tím jak zjišťuje kde je, to vybíjí baterku. Minulý týden jsem si vzal Octavii v manuálu (4x4 byla zabraná, nasněžilo takže jsem nechtěl automat, ale manuál a trochu si cestou zablbnout, jel jsem stěhovat, takže jsem nechtěl Scalu) a ta mě rovnou přivítala hláškou, že vypíná infotainment, protože vybitá baterka - podle knihy jízd jedna cesta v září, jedna v prosinci a v kastlíku papír od servisu, že to samé řešili v srpnu a baterce naměřili 7V.
Dřív byl problém vybrat si den předem aspoň nějaké auto, teď sice aspoň každý týden nějaké někam jede, ale není toho tolik, aby se vyplatilo řešit problémy s EV autem a čerpat jeho výhody.