SHEFIK: Až bude million mile battery a lepší infrastruktura (případně nižší cena baterií, ale to s million-mile už není tolik potřeba), tak není o čem. S baterií na milion mil už nemusí ani vadit, že nejlevnější EV bude stát milion, protože prostě místo toho, aby sis koupil pět Fabií na lízačku po pěti letech, koupíš si za stejnou měsíční splátku jedno EV, který bude mít reálně neomezenou životnost.
Pro mě jsou mimochodem třeba zvěsti o million-mile battery důvodem, proč bych si teď asi EV nekoupil, protože pak za dva roky představěj superbaterku a já budu mít doma předraženej krám s mizivou zůstatkovou hodnotou.
Jestli budu potřebovat něco spolehlivějšího a praktičtějšího než starej Jaguar, tak si ještě koupím jedno ojetý ICEV auto a EV si koupím, až si budu jistej, že si nebudu muset za pár let kupovat nový.