COMODOR_FALKON: On musí vyřešit to, jak a kde má zastavit.
V rychlostech nad těch 30, možná 40 km/h nemůžeš řešit situací, kdy nevíš, tím, že prostě zastavíš. Musíš vědět kam uhnout, musíš vědět jak rychle brzdit, jestli je bezpečný zastavit tam, kde jsi, nebo jestli potřebuješ popojet a kam.
Navíc pokud situace "nevím" zahrnuje překážku 30 metrů před autem v rychlosti 120 km/h (což není vůbec nerealistická situace), tak musíš vědět, kam se vyhnout, případně jestli se vyhnout. A máš na řešení MAXIMÁLNĚ vteřinu, spíš míň.
Typická už zmiňovaná situace je "něco přede mnou je, nevím, jestli je to zajíc, dítě nebo kartonová krabice foukaná větrem, ocitlo se mi to náhle v jízdním pruhu, co mám dělat"?
Bude zcela nepochybně super, že operátor, kterej si zpětně prohlídne záznam kamery, řekne autu:
a) "Byla to krabice, mohl jsi jí přejet, nebylo potřeba skočit do příkopu."
b) "Bylo to dítě, měl jsi skočit do příkopu."