COMODOR_FALKON: Ne, tys jen celou dobu nepochopil, o čem mluvím.
Stejně jako
DZODZO:, kterej se točí na tom, že lidi dělají blbý chyby a automat ne (a tím pádem bude na dálnici nebo v jiným podobným prostředí s dobrou infrastrukturou mnohem bezpečnější než lidi), ale člověk dokáže myslet "kreativně" a poradit si i se situací, která je nestandardní.
U lidskýho řidiče se ti prostě nestane, že bude sedět v zastaveným autě na silnici, čumět před sebe a nevědět, na co kouká. U automatu jo, a co je horší, může se mu stát, že pojede 130 km/h a nebude vědět, na co kouká. Přičemž nad cca 30 km/h už se snadno může stát, že neexistuje jedna 100% bezpečná cesta (zadupnout brzdy), ale že se bez pochopení situace nedá najít bezpečná cesta jak jí řešit.
A na dálnici nemůže automat spoléhat na člověka z centrály co to převezme, protože ten bude mít reakční dobu v takový situaci třeba 20s a víc, což už je pozdě.
Takže tomu automatu se prostě nikdy nesmí stát, že nastane situace, kterou neumí řešit. Může v nějakým mizivým procentu selhat, to je normální, ale nemůže to bejt tak, že může přijít situace, na kterou nemá odpověď.