MINER: A proto Tesla prodávala model 60, kterej měl stejnou baterku jako 80, ale měl softwarově omezenou kapacitu...
Tohle hlavně není rozdíl mezi Teslou a tradičníma automobilkama, to je rozdíl mezi přístupem typickým pro japonský automobilky a přístupem typickým pro německý (americký bývají někde mezi). Němci mají ve zvyku mít šílenej rozsah příplatkový a volitelný výbavy, takže si auto můžeš nakonfigurovat přesně jak chceš.
Japonci, původně kvůli snížení nákladů a zrychlení dodávek (posílali auta přes Pacifik, dělat je na zakázku by se prodražilo a trvalo by to), mají zvyk udělat několik málo výbav, který se dál téměř nedaj konfigurovat. Což pak vede k tomu, že pokud chceš navigaci, musíš mít taky vyhřívání volantu a kožený čalounění, protože samostatně nejde.
Tesla je někde mezi.
Plus je tu samozřejmě rozdíl, že Tesla je výrazně dražší. Nejlevnější trojka stojí skoro o půlku víc než základní ID.3.
Obecně je většinou absence příplatkový a volitelný výbavy spíš výsledek šetření než čehokoliv jinýho. Tesla nedává všechno v základu proto, že by byli tak strašně hodný, ale proto, že je pro ně jednodušší nabídnout auto, u kterýho se dá vybrat jen velikost baterky, výkon, barva kastle, barva interiéru a kola (a Autopilot).