• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    JIMIQ
    JIMIQ --- ---
    no tak minimálně to znamená že je jedno jestli tam tlačítka jsou nebo nejsou
    JIMIQ
    JIMIQ --- ---
    Cisty zisk BMW sel za posledni ctyri roky z 10 mld usd na 3,5
    Tesle z minus 1 mld na plus 0,7mld

    Co to rika o vlivu tlacitek na uspesnost automobilky?
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DAN_F: V tom BMW funguje i tohle.
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    BOBASH: Já ale psal digitální UI. Tlačítka můžou mít sebelepší, ale nic to nemění na tom, že nedokážou udělat přehledný dashboard, nebo navigaci.
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    BOBASH: To urcite. ID4 se mi nazivo hodne libil
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    JYRKA: Ha, to jsem minul. Nicméně furt dává větší smysl ID4. O hodně víc auta za ne o moc víc peněz.
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    BOBASH: Neni, ID3 uz koupis pod 900
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    SHEFIK: To je levnější než ID.3, a dává to mnohem větší smysl...
    SHEFIK
    SHEFIK --- ---
    Elektromobil Volkswagen ID.4 lze v předprodeji pořídit za méně než milion korun | Hybrid.cz
    http://www.hybrid.cz/elektromobil-volkswagen-id4-lze-v-predprodeji-poridit-za-mene-nez-milion-korun
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: Nebo si prostě koupíš jiný auto.

    Auto není telefon a tyhle preference tam fungujou jinak. Viz příklad s VW, taky si mysleli, že si lidi zvyknou.

    A viz to, že všechny prémiový značky mají kolečka na hlasitost.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    BOBASH: no tak si prevyknes, technologie nam stale urcuju firmy, kedysi boli v kurze hranate ikony, potom zas kulate, teraz nam zas zacinaju cpat spatky tie hranate
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: Spousta lidí to používá a dost se vztekaj, když ho nemaj.

    Viz třeba VW – měli kolečko, pak ho zrušili u MIB2 a u MIB3 udělali to dotykový šoupátko pod displejem, protože zákazníci byli nespokojený.

    Ovládání na volantu je fajn, ale když jsi zvyklej kroutit kolečkem, tak chceš kroutit kolečkem.
    MINER
    MINER --- ---
    DZODZO: spolujezdec. Klasický boj s přítelkyní o hlasitost... Bohužel jí to dává výhodu..
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    BOBASH: to kolecko u radia je uplne zbytocne, komu sa tam chce nacahovat, ak sa da hlasitost nabindovat na tie scrollovacie valecky na volante, tak neni o com :)
    MINER
    MINER --- ---
    BOBASH: až na blinkry
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    SHEFIK: Ovládání rádia je o patro vejš, tohle je HVAC a ty kolečka jsou teplota. Kolem voliče převodovky jsou jízdní režimy, kolem kolečka iDrive je navigace v infotainmentu.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DAN_F: Hele ono to ale skvěle funguje. Mj. i proto, jak je to zdánlivě nesourodý – tlačítka mají různej tvar a jdou najít po hmatu.

    Podle mě má BMW nejlepší ergonomii vnitřku ze všeho na trhu.
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    BOBASH: Ty digitální UI většiny "tradičních" automobilek jsou, co se týče přehlednosti, fakt bizár :)

    SHEFIK: Myslíš to nastavení klimatizace / topení, které je ve většině moderních aut s vícezónovou climate control?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam