• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    SHEFIK
    SHEFIK --- ---
    Elektromobil Volkswagen ID.4 lze v předprodeji pořídit za méně než milion korun | Hybrid.cz
    http://www.hybrid.cz/elektromobil-volkswagen-id4-lze-v-predprodeji-poridit-za-mene-nez-milion-korun
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: Nebo si prostě koupíš jiný auto.

    Auto není telefon a tyhle preference tam fungujou jinak. Viz příklad s VW, taky si mysleli, že si lidi zvyknou.

    A viz to, že všechny prémiový značky mají kolečka na hlasitost.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    BOBASH: no tak si prevyknes, technologie nam stale urcuju firmy, kedysi boli v kurze hranate ikony, potom zas kulate, teraz nam zas zacinaju cpat spatky tie hranate
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: Spousta lidí to používá a dost se vztekaj, když ho nemaj.

    Viz třeba VW – měli kolečko, pak ho zrušili u MIB2 a u MIB3 udělali to dotykový šoupátko pod displejem, protože zákazníci byli nespokojený.

    Ovládání na volantu je fajn, ale když jsi zvyklej kroutit kolečkem, tak chceš kroutit kolečkem.
    MINER
    MINER --- ---
    DZODZO: spolujezdec. Klasický boj s přítelkyní o hlasitost... Bohužel jí to dává výhodu..
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    BOBASH: to kolecko u radia je uplne zbytocne, komu sa tam chce nacahovat, ak sa da hlasitost nabindovat na tie scrollovacie valecky na volante, tak neni o com :)
    MINER
    MINER --- ---
    BOBASH: až na blinkry
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    SHEFIK: Ovládání rádia je o patro vejš, tohle je HVAC a ty kolečka jsou teplota. Kolem voliče převodovky jsou jízdní režimy, kolem kolečka iDrive je navigace v infotainmentu.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DAN_F: Hele ono to ale skvěle funguje. Mj. i proto, jak je to zdánlivě nesourodý – tlačítka mají různej tvar a jdou najít po hmatu.

    Podle mě má BMW nejlepší ergonomii vnitřku ze všeho na trhu.
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    BOBASH: Ty digitální UI většiny "tradičních" automobilek jsou, co se týče přehlednosti, fakt bizár :)

    SHEFIK: Myslíš to nastavení klimatizace / topení, které je ve většině moderních aut s vícezónovou climate control?
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    SHEFIK: Jo, ty jsou taky kulatý :)
    SHEFIK
    SHEFIK --- ---
    sakra. koukal sem na nej, ale zaujaly me vic ty dva velky cudly na radiu.
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    SHEFIK: Nebo o to, že je kulatý volant :)
    SHEFIK
    SHEFIK --- ---
    BOBASH: jde o tlacitka?
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    Dlouho tady nebylo jedno takový téma...

    KULA
    KULA --- ---
    COMODOR_FALKON: Rozumím, je to tak, celou dobu jde o energetickou hustotu litru benzínu. V podstatě demonstrace neúčinnosti spalovacích motorů.
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    KULA: IMHO je celé tohle řešení účinnosti irelevantní...

    Relevantní je IMO energie na vstupu, tj. kolik energie musíš autu v nějaké formě dodat, aby ujelo 100km.

    Takže ano, 18 kWh (resp. spíš tak 22 kWh - ztráty při nabíjení a vedení) je ekvivalentem cca 2 litrů benzínu.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    toto je iba dalsie z mnoha fsd videi, ale zaujalo ma tam nieco ine, ze tam maju semafory na najezdy na highway, viete niekto ako to funguje? tam je nejaky senzor, ktory snima ci v dostatocnej vzdialenosti pred vjazdom nepreslo ziadne auto? cca 4:15 vo videu

    Tesla Model X with FSD beta drives itself to service center with no interventions
    https://www.teslarati.com/tesla-autopilot-fsd-drives-to-service-center-no-intervention-video
    MINER
    MINER --- ---
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    A pak věřte Elonovi

    Refreshed Tesla Model S Spotted With Traditional Steering Wheel
    https://insideevs.com/news/488792/refreshed-tesla-model-s-traditional-steering-wheel/
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam