FEDAJKIN: Tohodle se nebojim, protoze i dnesni auta co se prodavaji z reichu jsou z hlediska vykonu vic nez dostatecna na to s tim blbnout. Navic zadny levny V6 v roce 2035 nebudou uz k dispozici, maximalne par kusu jako rarita.
Bojim se ze to nenechaji dozit. A ma to mnohem vic externalit nez je na prvni pohled znat. Treba pri umele urychlene obmene bude vetsi tlak na vyrobni kapacity. To pozene neadekvatne cenu nahoru (coz zase bude realne vadit jen tem chudym), ale pak prijde kocovina az se trh nasyti. Proto tvrdim, nechat to dozit tak aby to probehlo prirozenym cyklem a urychlit to treba az v posledni fazi o 3-5 let.
Zivotnost normalniho auta je porad 20-25 let pri adekvatni udrzbe. Takze fabulativne, jestli ze v 2035 bude konec prodeje novych spalovacich aut, rekneme ze do roku 2050 by je meli nechat dozit a az mezi lety 2050-2055 delat nejake ostre oseknuti. A ja se bojim ze uz v roce 2040 pojede danovy i socialni tlak tak moc extremne, ze to povede k tomu ze pak 7 let stary auto bude pomalu dosrotu.