CRAZY_IVAN: Ok, tak půl hodiny jízdy.
Ale aby to auto mohlo jezdit skutečně samo, tak by se takováhle věc musela stát maximálně tak jednou za rok, ne za jedno projetí města.
A problém s FSD mám dost velkej. Sice ano, musíš mít ruce na volantu, ale kvůli debilnímu marketingu Tesly to spousta lidí očividně bere tak, že "to jsou kecy pro NHTSA" a věřej tomu.
Ad situace, ze kterejch bych se posral já – jednou málem trefil obrubník, asi dvakrát vjel do protisměru, dvakrát málem trefil jiný auto, asi třikrát kvůli němu jiný auto muselo brzdit aby ho nenabouralo (kdy Tesla neměla přednost), asi třikrát se vypnul, nesčetněkrát musel týpek šlápnout na plyn aby se to auto rozjelo.
A pořád to bylo v přehledným městě za ideálního počasí.
Tohle není ani náznakem blízko funkčnímu systému, naopak po tomhle videu ještě víc věřím Krafcikovi, že současný FSD nikdy nebude autonomní a je to jen asistent.