• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    MINER
    MINER --- ---
    SHEFIK: Souhlas. Tohle je jejich výhoda, že se tahle můžou učit.
    Zároveň to ukazuje, kolik se toho musí ještě učit.
    Tohle bude trvat ještě dlouho.
    SHEFIK
    SHEFIK --- ---
    BOBASH: dulezity je, ze to nevzdal a tsla bude pri pristim updatu zase o kus dal
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    Tohle si pusťte. Upřímně nevím, jestli toho řidiče obdivovat za odvahu nebo přemýšlet nad jeho duševním zdravím.

    Já bych tak asi po pěti minutách odmítnul dát ruce z volantu...

    [FSD Beta 8.2] Oakland - Close Calls, Pedestrians, Bicycles!
    https://www.youtube.com/watch?v=antLneVlxcs


    Tady je popsaný, co kde to auto udělalo špatně:

    Tesla's "Full Self Driving" Beta Is Just Laughably Bad and Potentially Dangerous
    https://www.roadandtrack.com/...fbclid=IwAR1DdxadzWmTUoyuBoiYTtU6TfV-56LmXPa9D0E0tr-CJ1m-CHqqrI8sB_c

    TL;DR a TL;DW verze:

    Za 13 minut ježdění po městě s dobrým dopravním značením, za ideálních klimatickejch podmínek, to FSD asi čtyřikrát vzdalo, asi třikrát málem nabouralo a ještě víckrát musel řidič zasahovat.

    Upřímně, tohle pustit mezi lidi pod názvem Full Self-Driving je kriminální nedbalost.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: Tak je to Porsche...
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    DZODZO: k tomuto este ako sa to vyraba, audi sport vyzera byt hodne manualnej prace, musia dbat na kvalitu

    Audi e-tron GT 2021 - PRODUCTION PLANT in Germany (This is how it's made)
    https://www.youtube.com/watch?v=cC3GNbEaz1o
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    znamy jak ma teraz pozicany id3, tak mal taky pomaly stroboskop v aute, jedna stropna lampicka sa cyklicky zhasinala a rozsvecovala :)
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    idealny usecase, jazdi to male vzdialenosti a nez idu decka zo skoly tak sa moze nabijat

    https://www.reddit.com/...lectric_school_in_colorado_on_its/?utm_medium=android_app&utm_source=share
    JIMIQ
    JIMIQ --- ---
    Oil 2021 – Analysis - IEA
    https://www.iea.org/reports/oil-2021

    podle IEA se ropa dostane na stejnou spotřebu jako v roce 2019 až v roce 2023. Podle mě nikdy, protože za 2021, 22 a 23 se prodá dalších 20M nabíjecích aut, plus nějaké lodě a náklaďáky
    KEB
    KEB --- ---
    COMODOR_FALKON: k nám tyhle západní hypster mánie přichází vždycky se zpožděním. A co si na sebe vymyslite v Praze je nám tady na dálném východě u prdele. Aspoň do určité míry...
    KEB
    KEB --- ---
    BOBASH:
    PETER_PAN: největší ropák dvacátého století!
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    This Causes MORE Tesla Accidents
    http://www.youtube.com/watch?v=EhD_s6TnP2Y
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    MINER: Že si jich nevšímáš, neznamená, že se nikde nesrocují. Srocují, jedna docela nebezpečná sekta má i billboardy...

    BOBASH: Mechanismus. Stačí místo letadel dosadit ICEV.

    KEB: Ale může... Nejdřív tedy v Německu, ale pak se to přelije minimálně do Prahy...
    Podívej se, kde jsou vyšší koncentrace Gretenistů - tam všude je riziko vysoké..
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    PETER_PAN: Ajo!
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    BOBASH: freony
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    MINER: On byl hlavně živým organismem s nejnegativnějším vlivem na planetu v její historii. Kromě toho olova vyvinul totiž ještě něco, ale už nevím co to bylo.
    MINER
    MINER --- ---
    BOBASH: když už jsme u bezolovnatého benzínu: můj oblíbený účastník Darwinovy soutěže je vynálezce olověných přísad do benzínu Thomas Midgley, který chtěl dokázat, že jeho olovnaté aditivum je neškodné tak, že ho na tiskovce inhaloval 60 s, a pak musel být hospitalizován pro otravu olovem.
    Sice přežil, ale později, po ochrnutí dětskou obrnou, si vynalezl další vynález: lana, kterými s ním šlo manipulovat, a na těch se pak uškrtil…
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    MINER: Proto jsou auta ze 60. let dodnes tak populární a ve filmech furt někdo jezdí klasickýma "muscle cars" z přelomu 60s/70s. Ještě v 90. letech byl takovej Dodge Charger nebo Pontiac GTO z týhle doby v přímce rychlejší než spousta novejch rychlejch aut.

    Plus byly (na obou stranách Atlantiku) 60. léta posledním obdobím, kdy design aut téměř nebyl ovlivněnej požadavkama na bezpečnost.
    MINER
    MINER --- ---
    BOBASH: Zajímavý, to jsem nevěděl.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    FEDAJKIN: Nadupaný auta už mají hejsci v rukách už dávno, jestli si za svůj první úvěr od HomeCreditu koupěj bavoráka co má 300 nebo 500 koní už je úplně jedno.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    MINER: V Evropě to nebylo tolik patrný, protože tady byly emisní předpisy mírnější (v USA se třeba víceméně nedalo prodávat auto bez katalyzátoru už od konce 70. let), ale v USA mezi léty 1971 a 1973 znamenala kombinace nástupu bezolovnatýho benzínu, emisních předpisů a dalších věcí pokles výkonů aut třeba na polovinu, u sportovních modelů i o víc (nejvýkonnější Corvette v roce 1970 měla asi 450 koní, v roce 1977 asi 160 koní).

    Než technologie vyrovnala tenhle pokles, tak to trvalo zhruba do 90. let, od tý doby už jdou výkony raketově nahoru i přes stále přísnější emise, dneska i s Euro 6 a americkýma ekvivalentama můžeš koupit kompresorovej šestilitrovej osmiválec co má 700 koní a z výfuku mu vychází něco, co je čistší než byl v 70. letech v Los Angeles vzduch.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam