MINER: Jo a to ještě nemluvím o tom, že poměr výrobní a prodejní ceny je u různých verzí různýho auta masivně odlišnej.
Většina příplatkových prvků, od elektrikcejch okýnek po LED Matrix světla nebo navigaci, totiž stojí výrobně mnohem míň než kolik se za ně připlácí. Dokonce existujou případy, kdy se připlácí za věc, kterou vyrobit nestojí navíc vůbec nic, nebo která už tam přímo je.
Typicky se to týká věcí jako je navigace, různý asistenti a podobně, který se dají aktivovat softwarově, ale stejně se za ně připlácí. Nebo věcí, který stojí vyrobit pár drobných, ale jsou za peníze navíc (od LED zadních světel po nejrůznější designový kraviny).
Nebo dokonce věcí, který stojí míň, ale připlácí se za ně. Třeba manuální stahování oken je pravděpodobně většinou dražší na výrobu než elektrický, ale některý výrobci ho nabízej dál, aby mohli chtít příplatek za elektrický. Nebo různý designový píčoviny typu "ozdobné lišty v provedení lesklá černá" tam, kde základ je (výrobně dražší) chrom.
Ve výsledku bude rozdíl mezi základním Golfem bez výbavy a nejdražším možným Golfem třeba 30%, v ceníku ten rozdíl bude v násobcích.