• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DAN_F: Tyvole! Jako, je to JLR, takže se ničemu nedivím, ale stejně... PROČ??

    Takhle to vypadá v Range Roveru Velar (stejnej výrobce, stejná doba uvedení na trh). Funguje to stejně a je to udělaný jako v tom Mustangu. Předpokládal jsem, že v I-Pace použili stejnou věc...

    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    BOBASH: Protože plní stejný účel.

    Že to je v autožurnalistickém světě o nějaké pochybné třídy jinde, to laickou veřejnost nezajímá.

    Že nějaký Aixam existuje, to jsem se dozvěděl až tady, těžko tedy bude u lidí, které auta nezajímají, resp. zajímají jen jako nástroj (většina venkovské populace) konkurovat v kategorii "2-stopá babeta pro nepracovní užití", kde momentálně kraluje Škoda Fabia 1.2 HTP a podobné vozy.

    Tohle je na vesnici ideální... Má to dostatečný range na týden v situaci, kdy to denně parkuješ vedle zásuvky, příznivou cenu a měsíční nákup to uveze taky...
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    BOBASH: Pochybovat klidně můžeš, a navzdory tvým 99 % jistoty, I-Pace má "kroutiče" s vlastním, integrovaným displejem. Ale samozřejmě díky za tvůj odborný a neotřesitelný názor a tady se teď můžeš podívat na video, kde můžeš jednak vidět okraj středového displeje, na kterém je to podle tebe přilepené, ale zároveň taky, že displeje na knobech jsou umístěné skutečně na nich:
    I-Pace UX: HVAC controls
    https://www.youtube.com/watch?v=VHxKv96_vlo


    Jinak, extra props za to, jak se tu permanentně navážíš do "ajťáků", ale zároveň tvrdíš, že monofunkčnost jednoho kolečka v Mustangu je víceméně SW věc – zajímalo by mě, jak bys "víceméně SW" vyřešil, aby se to chovalo jako ty dva knoby v I-Pace a mohl jsi ho používat jako dva nezávislé ovladače pro climate control :)
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    COMODOR_FALKON: V čem je věc velikosti golfového vozíku konkurence pro Fabii, která je asi o tři třídy větší?

    Tohle je konkurence pro Aixam
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    CHIX: Doufej, že se sem tohle: SHEFIK nedostane, nebo ne bez hromady zbytečných bazmeků, co to prodraží na desetinásobek...
    Protože tohle je přímá konkurence Tobě i základním přibližovadlům třídy Škoda Fobia...
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DAN_F: Je to skoro stejná věc, pokud teda I-Pace nemá úplně jiný kroutiče než Velar, o čemž bych dost pochyboval, vzhledem k tomu, že je to jedna značka a od pohledu to vypadá podobně (v I-Pace jsem neseděl, Velarem jsem jezdil).

    Ve Velaru (a tedy na 99% i I-Pace) je to kolečko přidělaný na dotykovým displeji, který jako "svůj displej" využívá tu část dotykáče, která je uvnitř. Oproti tý věci v Mustangu bude asi vychytanější v tom, že umí přepínat mezi ovládáním víc věcí, což je ale víceméně softwarová věc.
    SHEFIK
    SHEFIK --- ---
    amazon tu vasi debatu k FSD konecne rozlousk :)

    Amazon nasadil umělou inteligenci na kontrolu řidičů. Kdo nesouhlasí, končí | cdr.cz
    https://cdr.cz/clanek/amazon-nasadil-umelou-inteligenci-na-kontrolu-ridicu-kdo-nesouhlasi-konci
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    PETER_PAN: id3/id4
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    BOBASH: Z jakeho je tohle auta?
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    TOMBRIDER: Však to taky je dobrý, možná i nejlepší.
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    Taková zajímavost, kolik mil najelo auto po 0 km range. Modře je kolik to dokázalo držet rychlost 65 mph.



    DAN_F
    DAN_F --- ---
    BOBASH: To právě vůbec není podobná věc. V Mustangu je to jednoúčelový pseudofyzický ovladač dedikovaný pro nastavování hlasitosti, což je zrovna jedna z funkcí, pro kterou tohle řešení fakt nepotřebuješ a ještě k tomu je doslova přilepený na hlavním displeji, kde zabírá místo a nesmyslně determinuje podobu UI. V I-Pace je to standalone ovladač s vlastním displejem, který není dedikovaný na ovládání hlasitosti. Nedělej, že nechápeš ten rozdíl, jen abys obhájil že jsi propadl supergimmicku v Mustangu :)

    Jinak jo, dedikované ovladače s vlastním displejem jsou skutečně relativně drahé. Nicméně, to základní, nekonečné kolečko hlasitosti, co máš v každém dvacet let starém autě, vyjde v důsledku o mnoho levněji, než řešení v Mustangu.

    Buttons are back!
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    typek splakal nad vydelkem, ze si kupil i8 miesto p100d :)

    "I drive a BMW i8 Roadster. Hybrid. Like you an Ex-Demo car with 1K miles on it .First Serviceat 10K miles on it (Basically Oil, filter & plugs changed.) The shocker was the rear tyres were shot. I checked them myself because I could not belive it. Now these are the rear tyres. They carry the bulk of the weight(engine & Transmission/axle.) However most of my journeys commuting only uses the battery(30 mile range.) Ehich poweres the front wheels through the electric motor. They also state 128MPG. I have yet to get 30MPG. I just didn’t have the Cojohns to go the Tesla route. I feel sadden & thourouhly sicken by this experience. Had I gone Telsa model S P100D I’d have been 45K$ (£25) better of and saved a small fortune going forward. "
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    JIMIQ: pssst, at ich nezobudis, sli spinkat hodne pozde :) dajte si ku kaficku radsej libive obrazky nejakeho prototypu zo startupu, o ktorom som dodnes nepocul

    Drako GTE on Snow
    https://www.youtube.com/watch?v=D_5hqFLXeXs
    JIMIQ
    JIMIQ --- ---
    srsly, kdo z vás? :D

    What's the purpose of N in a BEV? : electricvehicles
    https://www.reddit.com/r/electricvehicles/comments/mdj9x5/whats_the_purpose_of_n_in_a_bev/
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    +110 novejch od vcera od vecera ? tyvole
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    BOBASH: Náhodou tohle mi přišlo moc dobrý. Bez nápovědy či zaškolení. Ihned na první dobrou člověk pochopí jak to funguje.
    JIMIQ
    JIMIQ --- ---
    Ty vole kluci, dalsich 70+ o razeni?

    Radici paka is the new tlacitka. Get a room
    SHEFIK
    SHEFIK --- ---
    tohle vypada pekne, na leto na chatu s nakupni taskou :)

    Charged EVs | New Chinese Mini EV flying off the lots - Charged EVs
    https://chargedevs.com/newswire/new-chinese-mini-ev-flying-off-the-lots/
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam